شهرکرد-رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در چهارمحال و بختیاری گفت: مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال از ستاد مرکزی در تهران جهت صرف برخی از هزینه ها به استان تخصیص داده شده و تمامی اقلام تبلیغاتی تماما از طرف مردم اهدا شده است.

ستادهای حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با کمک های مردمی اداره می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد، سید مصطفی هاشمی شیخ شبانی صبح دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات گفت: رسانه ها نقش بسیار مهمی در ارتباط با مردم دارند و این رسانه ها هستند که می توانند نقش تعیین کنننده ای در انتخابات داشته باشند و در بیان حقایق نباید تقیه کنند و حقایق را بدون هیچ گونه ترسی بازگو کنند.

وی افزود: حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در برنامه ای از پیش تعیین شده و بنا به دعوت جمع کثیری از مردم مقرر بود در تاریخ ۲۰/۲/۹۶ دیداری با مردم استان داشته باشد اما بدلیل برگزاری مناظرات، این سفر لغو شد و به هفته آینده موکول گردید.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در ادامه تاکید کرد: در جلسات مختلفی که با مسئولین ستادها برگزار شد بر رعایت اخلاق ،تقوا و قانون در زمان تبلیغات تاکید شد و به تاکید حجت الاسلام رئیسی نباید هیچ گونه خطا و گناهی در ستادهای تبلیغات انتخاباتی صورت گیرد.

هاشمی در خصوص اعتبارات ستاد استان چهارمحال و بختیاری گفت: مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال از ستاد مرکزی در تهران جهت صرف برخی از هزینه ها به استان تخصیص داده شده و هزینه های جاری ستاد بصورت شفاف و طبق اسناد موجود است و تمامی اقلام تبلیغاتی تماما از طرف مردم اهدا شده است.

وی تصریح کرد: از دیگر برنامه های تبلیغاتی اعزام اساتید حوزه و دیدار چهره به چهره با مردم در روستاها و  شهرها می باشد.

هاشمی در پایان خاطر نشان کرد: کمیته ای جهت رفع شبهات و هجمه هایی که به حجت الاسلام والمسلمین رئیسی وارد شده در ستاد مرکزی تشکیل شده تا مردم با دید بازتر به پای صندوق های رای بروند.

برچسب‌ها