ساری- رئیس هیات بازرسی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان مازندران از برگزاری کلاس های آموزشی، توجیهی در قالب کارگاه آموزشی ویژه بازرسین و سر بازرسین شعبات اخذ رای در استان مازندران خبر داد.

۴۱۷۹ بازرس بر انتخابات مازندران نظارت می کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، عباسعلی وفایی نژاد با اشاره به این که در راستای برنامه زمانبندی مدون و ابلاغی از سوی هیات بازرسی انتخابات کشور که جهت توانمند سازی و آشنایی با شرح وظائف بازرسان به استان ها واگذار شده است، افزود: استان مازندران با بهره گیری از ۴۱۷۹ نفر بازرس و سربازرس در این راه گام بر خواهد داشت.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۳۸۹۶ نفر بازرس و ۲۸۳ نفر سر بازرس شعبات اخذ رای در انتخابات ۲۹ اردیبهشت در مازندران هستند.

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان خاطر نشان نمود: در ادامه روند وظائف محوله، اقدام به برگزاری منطقه ای کلاسهای آموزشی  در سطح شهرستان ها کردیم که با حضور اعضای هیات بازرسی استان و اعضای دبیرخانه استان اجرایی خواهد شد.

وفائی نژاد از اقدامات انجام شده در خصوص ثبت اطلاعات در سامانه جامع هیات بازرسی انتخابات از سوی هیات های شهرستانی خبر داد و روند اجرایی آن را هماهنگ با برنامه روز شمار و زمانبندی هیات مرکزی بازرسی عنوان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به ضرورت توجه ویژه به تعامل کلیه بخش های دخیل در انتخابات، شاهد برگزاری انتخابات سالم با مشارکت حداکثری مردم عزیز و همیشه در صحنه باشیم.

برچسب‌ها