نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: دولت کارآمد یعنی دولت ساده زیست و با اخلاص که مصالح ملی را به مصالح فردی ترجیح می‌دهند اگر چنین افرادی انتخاب شوند ما شاهد پیشرفت کشور در تمام زمینه ها خواهیم بود.

دولت کارآمد دولتی است که مصالح ملی را به مصالح فردی ترجیح می‌دهد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله محسن مجتهد شبستری در دیدار با فعالان گروه‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا  اظهار داشت: فعالیت‌های بسیجیان در اقصی نقاط کشور روحیه فداکاری، ایثار و مجاهدت را در جامعه افزایش می‌دهد.

وی افزود: طبق فرمایش حضرت امام خمینی (ره) بسیج شجره طیبه است که نقش آن در هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی افزود: نباید فراموش کرد که نقش بسیج تنها به جنگ و هشت سال دفاع مقدس خلاصه نمی‌شود و بعد از آن نیز بسیج و سپاه در فعالیت‌های فرهنگی، در حوادث و سوانح پیش آمده ‌نیز حضور فعالی داشته و دارند.

آیت الله شبستری ادامه داد : مسئله سازندگی در کشور و خدمات ارزنده‌ای که در این زمینه صورت می‌گیرد  باید به نحو مطلوب اطلاع رسانی شود تا  آحاد مردم نیز در جریان این کارها و اقدامات قرار گیرند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به فعالیت قرارگاه خاتم الانبیاء در سازندگی کشور اظهار داشت: فعالیت قرارگاه خاتم الانبیاء در سازندگی، آبادانی و عمران کشور به قدری چشمگیر است که حتی شرکت‌های خارجی نیز عملکرد قرارگاه خاتم الانبیاء را تجلیل می‌کنند.

وی تصریح کرد: در اولین سال‌های انقلاب جهادسازندگی چهره انقلاب را عوض کرد و در حال حاضر نیز بسیج سازندگی با عمران و آبادانی‌هایی که در سطح کشور انجام می‌دهد روحیه سازندگی را در کشور تقویت می‌کند.

امام جمعه تبریز داشتن اخلاص در نیروهای جهادی بسیج و سپاه از رمز موفقیت گروه‌های جهادی اعلام کرد و افزود: داشتن اخلاص به نیروهای بسیجی و جهادگران قدرت می‌دهد و آنها بدون داشتن هوا و هوس، شهرت طلبی و جاه و مقام رو به جلو حرکت می‌کنند.

 وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در مدیریت جهادی کشور تصریح کرد: روحیه جهادی یعنی داشتن اخلاص در عمل و افراد مجاهد کسانی هستند که به دور از اشرافی‌گری و ریاست طلبی آستین را بالا زده و در جهت پیشرفت کشور تلاش می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر گفت: با توجه به معیارهایی که رهبر معظم انقلاب در انتخاب کاندیداها تبیین کرده‌اند باید افراد اصلح را انتخاب کرد تا دولت انتخابی نیز دولت کارآمد باشد.

امام جمعه تبریز ادامه داد: دولت کارآمد یعنی دولت ساده زیست و با اخلاص که مصالح ملی را به مصالح فردی ترجیح می‌دهند  اگر چنین افرادی انتخاب شوند ما شاهد پیشرفت کشور در تمام زمینه ها خواهیم بود.

برچسب‌ها