۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
کد خبر: 528446

کرمان- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای افتتاح ام‌آرآی جیرفت و بازدید از پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی جیرفت وارد این شهرستان شد.

وزیر بهداشت به جیرفت سفر کرد

به گزارش قدس آنلاین، سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی پیش از ظهر پنجشنبه در سفر به جنوب کرمان وارد فرودگاه جیرفت شد و در بدو ورود مورد استقبال مردم و مسئولان این شهرستان قرار گرفت.

قاضی‌زاده‌هاشمی پیش از ظهر روز پنج‌شنبه برنامه‌های بازدید و افتتاح از پروژه‌های این شهرستان را با افتتاح ام‌آرآی و مرکز تصویربرداری بیماستان امام‌ خمینی(ره) جیرفت  شروع می‌کند.

همچنین پروژه‌های در حال ساخت این شهرستان از جمله افتتاح ساختمان آموزش بالینی، کلنگ‌زنی دانشکده پزشکی، بازدید از زایشگاه در حال اتمام بیمارستان آیت‌کاشانی جیرفت  دیدار مردمی در مسجدالرسول(ص) جیرفت شروع می‌کند.

مقصد دوم وزیر بهداشت افتتاح بیمارستان سید الشهدا(ع) رودبار جنوب است.

مقصد سوم وزیر بهداشت افتتاح ۲۶ مرکز جامع سلامت و مرکز خدمات جامع شماره یک شهری کهنوج، کلنگ‌زنی سالن مجموعه فرهنگی ورزشی شبکه بهداشت کهنوج و دیدار با مردم این شهرستان است. 

به گزارش تسنیم، وزیر بهداشت پس از اتمام بازدید از پروژه‌های شهرستان کهنوج وارد شهرستان منوجان می‌شود و از بیمارستان این شهرستان بازدید و با مردم دیدارمی‌کند.

برچسب‌ها