رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: جوان های این خطه در سالن های ورزش می کنند که کولر، آب سرد کن و پنکه ندارد و باید جلوی این مظلومیت و محرومیت گرفته شود.

جلوی مظلومیت و محرومیت جوانان ورزشی خوزستان گرفته شود

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین مجید ناصری نژاد، ظهر پنجشنبه در جشنواره نشاط و غذا که با حضور وزیر ورزش و جوانان در سالن جلسات شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه بحث جوان و حوزه جوانان در این جشن است اظهار کرد: جا دارد از جوانانی که جوانی خود را و بهترین روزهای عمر خود را فدای انقلاب و نظام کردند داشته باشند، تشکر کنیم.

وی با اشاره به این که اگر نبودند تشکیل چنین جمعی و وجود ما در این عرصه قطعا میسر نبود، بیان کرد: هر چه داریم از خون جوانان است؛ همیشه باید در محافل مختلف یاد آنها گرامی بداریم.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جوانان به عنوان مدافعان حرم از ایران و انقلاب اسلامی و مملکت دفاع می کنند و جان با ارزش خود را در سوریه و عراق در طبق اخلاص گذاشتند، ادامه داد: باید ارزش آنها را دانست؛ بعضی ها به این مسأله اشکالاتی می گیرند اما کاری که انجام می دهند مقدس ترین کارها است.

حجت الاسلام والمسلمین ناصری نژاد گفت: کار بزرگی است که از همه چیز خود بگذرند و از حرم اهل بیت، ولایت و حریم اهل بیت(ع) بدون هیچ توقع و نام و نشانی دفاع می کند.

وی ادامه داد: خیلی بد است اگر کسی به مدافعان با جنبه سیاسی نگاه کند و اگر شهدای مدافع حرم نبودند و جلوی تکفیری ها را نمی گرفتند انسانیت دچار مشکل می شود.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تکفیری ها را نماد تاخت و تاز معرفی کرد و گفت: اگر مدافعین حرم نبودند الان در جمهوری اسلامی ایران تکفیری ها نماد مشخص خشونت بودند

حجت الاسلام والمسلمین ناصری نژاد با اشاره به اینکه انتظار توجه بیشتر به ورزش و جوانان خوزستان را داریم،  اظهار کرد: با وجود تأسیسات بزرگ نفتی، جوانان خوزستانی سال ها در محرومیت هستند و به خود می سوزند.

وی عنوان کرد: تقاضا داریم که تمام امکانات برای ایجاد شور، نشاط و حرکت در میان قشر جوانان خوزستانی ایجاد شود و این حق استان است که از امکانات موجود بهره‌مند شوند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با تأکید براین که وظیفه مسئولین رسیدگی به این قشر است، ادامه داد: تیم های ورزشی و جوانان با کم ترین امکانات ورزش می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ناصری نژاد با اشاره به اینکه گرد و غبار چند سال است که ریه های خوزستانی ها را پر کرده است و نیاز به تفریح، نشاط و سلامتی دارند، افزود: توقع داریم سفرهای دولت به خوزستان در فصل های مختلف و نه تنها در فصل انتخابات، بیشتر از این باشد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با بیان اینکه باید درک کنیم که جوان های این خطه در سالن های ورزش می کنند که کولر، آب سرد کن و پنکه ندارد، بیان کرد: باید جلوی این مظلومیت و محرومیت گرفته شود و تا کی جوانان خوزستانی باید ناراحت و دلشکسته باشند.

برچسب‌ها