ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با بیان اینکه از وعده‌های بی‌سند برخی افراد خسته شده‌ایم بیان کرد: در طول این چهار سال به وعده‌ها عمل نشد و برخی افراد گفتند نفت سر سفره می‌آید اما نیامد و حالا زیر وعده‌های خود زده‌اند و قبول هم ندارند.

وعده های بی سند مردم را خسته کرده است/قبول سند ۲۰۳۰ شرم‌آور است

به گزارش قدس انلاین، آیت‌الله نورالله طبرسی با بیان اینکه انتظار نداریم صحبت‌های مأیوس‌کننده از سوی برخی کاندیدا مطرح شود، ادامه داد: اولویت در مناظرات باید با اقتصاد و معیشت مردم باشد و بنده از وضع بیکاری جوانان خجالت می‌کشیم.

وی با بیان اینکه انتخابات فراجناحی است و ربطی به هیچ گروه سیاسی ندارد، بیان کرد: انقلاب اسلامی برای همه ما است و این انقلاب ربطی به اصولگرا و اصلاح‌طلب ندارد و همه برای این نظام تلاش کردند.

وی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای مهم انتخابات انتقال قدرت نرم است، افزود: در فتنه ۸۸ فتنه‌گران نتوانستند قدرت نرم را برتابند و سعی داشتند با زور به قدرت برسند که مردم این اجازه را به آنها ندادند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه همه کشورهای غربی و برخی کشورهای همسایه در تلاش هستند تا جمهوری اسلامی نباشد، خاطرنشان کرد: انتخابات هویت، فرهنگ و تعالی فکری و سیاسی ما را نشان می‌دهد و با حضور در انتخابات نه بزرگی به دشمنان نظام خواهیم گفت.

اما جمعه ساری با انتقاد از امضای سند ۲۰۳۰ از سوی دولت، اظهار کرد: می‌گویند این سند الزام‌آور نیست اما قرارداد ۲۰۳۰ را با فشار و تهدید برای ایران اسلامی اجبار می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان به‌دنبال ازبین بردن ارزش‌های دینی و مذهبی هستند، گفت: دشمنان با سند ۲۰۳۰ اصل مبانی دینی را نشانه گرفته‌اند و قبول همجنس‌بازی در سند ۲۰۳۰ شرم‌آور است.

وی همچنین با تبریک سالروز میلاد با سعادت امام زمان(عج)، اظهار کرد: منتظر امام زمان(عج) بودن با شعار دادن نیست.

وی افزود: امام زمان(عج) انتظار دارد ما در عمل منتظر بودن خود را اثبات کنیم و با دروغ، رباخواری، بدحجابی و... نمی‌توانیم بگوییم منتظر حضرت مهری(عج) هستیم.

وی با بیان اینکه باید از خود بپرسیم سیاست، کسب و کار، حجاب و عفاف ما امام زمان(عج) پسند است یا خبر، گفت: پاکدامنی، ترک گناه و تقوا بهترین عمل در منتظر بودن ظهور امام زمان(عج) است و امیدواریم همه ما به این مسائل پایبند باشیم.

برچسب‌ها