شهرکرد-حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با حضور در حسینیه اعظم شهرکرد در اجتماع ۲۰ هزار نفری مردم استان به ایراد سخن خواهند پرداخت که این اجتماع در سالهای اول انقلاب تا بحال در هیچ یک از رقابت های ریاست جمهوری برگزار نگردیده و یک اتفاق بی نظیر است.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی وارد شهرکرد شد

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین از شهرکرد، در اولین روز از هفته پایانی رقابت های کاندیدتواری ریاست جمهوری دوزادهم حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی لحظاتی پیش در میان استقبال گرم و با شکوه مردم استان چهار محال و بختیاری وارد فرودگاه شهرکرد شد و مورد استقبال تعدادی از خانواده های معظم شهداء،جانبازان،پیشکسوتان جهاد و شهادت و همچنین مسئولان ستاد انتخاباتی استانی قرار گرفت.

سید ابراهیم رئیسی هدف از سفر به استان چهار محال و بختیاری را دیدار و گفتگو با مردم نجیب و شریف استان بیان کرد و افزود: مرد م استان چهار محال مردمی شریف و غیرتمند هستند که در ۸ سال دفاع مقدس رشادت ها و حضورشان در جبهه های نبرد حق علیه باطل زبانزد خاص و عام است.

کاندیدای ریاست جمهوری دوازدهم تصریح کرد: مردم این استان مورد عنایت خاصه مقام معظم رهبری بوده و هستند و بنده امروز افتخار می کنم در جمع مردم ولایتمدار استان هستم و انشاء الله در صورت موفقیت در انتخابات ریاست جمهوری باید به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته مانند استان چهار محال نگاه ویژه ای داشت.

شایان ذکر است پس از مراسم استقبال حجت الاسلام والمسلمین با حضور در گلزار شهدای شهرکرد با آرمانهای شهداء و امام شهداء تجدید بیعت نموده و به روح بلند و پرفتوح این عزیزان اداء احترام خواهد نمود.

وی در ادامه با حضور در حسینیه اعظم شهرکرد در جمع ۲۰ هزار نفری مردم استان  به ایراد سخن خواهند پرداخت و دیدگاه ها و نظرات خود را برای مردم استان بیان می کنند.

برچسب‌ها