قم- رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به حمایت‌های خود از کاندیدای خاص در انتخابات تاکید کرد: چند بار در این رابطه سئوال شده که عرض کرده‌ام بنده به‌هیچ‌وجه نمی‌بینم که رئیس قوه مقننه به هر دلیلی درباره کاندیدایی نظر دهد.

انتخابات عزت ملی می آورد/ از کاندیدای خاصی در انتخابات حمایت نمی‌کنم

به گزارش قدس آنلاین، علی لاریجانی امروز در نشست شورای اداری بخش سلفچگان با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات اظهار داشت: انتخابات ایران کاملاً روشن است که در شرایط امروز ایران و منطقه باوجود کسانی که می‌خواهند مسئله‌سازی کنند، از چه اهمیتی برخوردار است.

وی با تأکید براینکه حضور مردم سبب از بین رفتن تهدیدات می‌شود، افزود: رهبر ‌انقلاب درباره این حضور سخنان بسیار مهمی داشته و این نشانی از اهمیت آن در امنیت ملی کشور است؛ تمام این مسائل نشان از آن دارد که حضور مردم می‌تواند در مجموع رفت‌وآمدهای منطقه‌ای ایران را قوی‌تر کند و دشمنان از این حضور بفهمند که کشور یک سپر دفاعی دارد که آن حضور مردم است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی صحبت و بگومگوها در آزرده‌خاطر شدن مردم ابراز کرد: این موضوعات نباید بر اراده مردم تأثیرگذار باشد چراکه حضور مردم مانع خیلی از مخاطرات و تهدیدات جهانی بوده و شرکت مردم در انتخابات کار بزرگی است.

لاریجانی با بیان اینکه مجلس وجه ناظر برای ارگان‌های دیگر است، خاطرنشان کرد: مجلس نباید با تأیید یا رد نماینده‌ای، در جهت سوق دادن جامعه به سمت جناح یا دسته‌ای وارد شود و تنها باید عموم مردم را به شرکت در این انتخابات دعوت کند.

وی حضور مردم در انتخابات را سبب رونق سرمایه‌گذاری، رونق تولید و اشتغال‌زایی در کشور برشمرد و گفت: از مردم و ملت تقاضا دارم تا با حضور خود نشاط را در جامعه ایجاد کنند و بدانند یک رأی می‌تواند عزت ملی را به‌وجود آورد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به حمایت‌های خود از کاندیدای خاص در انتخابات ابراز کرد: چند بار در این رابطه سئوال شده است که عرض کرده‌ام بنده به‌هیچ‌وجه نمی‌بینم که رئیس قوه مقننه به هر دلیلی درباره کاندیدایی نظر دهد.

برچسب‌ها