ساری- حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشکل اصلی کشور را نبود مدیران سالم و صالح خواند و اظهار کرد: مردم از حرف خسته شده اند و دیگر زمان حرف درمانی به پایان رسیده و نوبت اقدام و عمل است.

مشکل کشور نبود مجریان سالم و صالح است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام رئیسی در جمع پرشور مردم مازندران در مصلی امام خمینی (ره) ساری با اشاره به اینکه دولت به وعده های خود عمل نکرده و رو به رقیب هراسی آورده است، افزود: ما دیوار بلندی میان چپاولگران و تبهکاران و حقوق مردم ایجاد خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم حتی آب خوردن مردم را به برجام ربط می دهد، خطاب به دولتمردان گفت: اگر می خواهید به کشورهای غربی بگویید هوای تان را داشته باشند تا رای بیاورید، ما این دیپلماسی را نمی خواهیم.

دولت توان نقد کردن چک برجام را ندارد

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه این دولت توانایی نقد کردن چک برجام را ندارد، تاکید کرد: تنها یک دولت انقلابی و جهادی قادر خواهد بود چک برجام را نقد کند.

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به اینکه حضور مردم انقلابی در صحنه، سایه جنگ را از کشور دور کرده است، افزود: برای اداره کشور باید باتقوا، خداترس و کارآمد بود.

فضای کسب و کار در کشور فراهم نیست

وی عدالت اجتماعی و عدالت اقتصادی را خواسته مردم خواند و گفت: زیبنده ایران اسلامی نیست که مردمش در فقر بسر برند و هر روز سفره هایشان کوچکتر شود.

حجت الاسلام رئیسی با اعلام اینکه فضای کسب و کار برای جوانان تحصیل کرده فراهم نیست، گفت: مردم هر روز شاهد فساد، اختلاس و تبعیض در کشور هستند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه مردم نابرابری امکانات و تسهیلات را تحمل می کنند اما بی عدالتی و فساد را هرگز، یادآور شد: متاسفانه صدای محرومان، کارگران، زنان سرپرست خانوار و معلولین شنیده نمی شود.

۵۰ درصد ظرفیت صنعتی کشور تعطیل است

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد ظرفیت صنعتی کشور رها شده در حالیکه یک میلیون تحصیلکرده، بیکار هستند این سوال را مطرح کرد چرا ۲۵۰ هزار کارگاه تولیدی به توزیعی تبدیل شده اند؟

وی با اعلام اینکه ۱۱ میلیون جوان آماده ازدواج در کشور وجود دارند، افزود: ۵۰۰ هزار نفر در صف دریافت وام ازدواج هستند در صورتی که ۵۰۰ هزار میلیارد تومان از سرمایه کشور را چند نفر به یغما برده اند.

دولتمردان دست از زندگی اشرافی بردارند

حجت الاسلام رئیسی اضافه کرد: اگر دولتمردان از زندگی اشرافی دست بردارند و با مردم زندگی کنند، مشکلات شان را درک خواهند کرد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری معضل کشور را ضعف اجرایی و اقتصادی دانست و تاکید کرد: در چشم و جبین دولت نمی بینم که عزم راسخی برای مبارزه با قاچاق کالا داشته باشد.

حجت الاسلام رئیسی اقدامات اخیر دولت را تبلیغات انتخاباتی دانست و گفت: مازندران قطب کشاورزی و گردشگری است و با فعال کردن صنایع تبدیلی در کنار رونق کشاورزی می توان معضل بیکاری در این استان پربرکت را مرتفع کرد.

برچسب‌ها