رشت- کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به اینکه تاکنون در هر مسئولیتی بوده‌ام هیچ نماز صبحی را در منزل سپری نکردم، گفت: باید در هر شرایط و وضعیتی کار مردم دنبال شود بنابراین دولتی انقلابی و جهادی می‌خواهیم.

چالش‌های ملی را باید به سرعت حل کنیم/ دولتی انقلابی و جهادی می‌خواهیم

به گزارش قدس آنلاین، محمدباقر قالیباف پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با آیت‌الله قربانی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان، با بیان اینکه دولت یازدهم در مجموع کارنامه قابل دفاعی ندارد، اظهار داشت: چالش‌های ملی را باید به سرعت حل کنیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه نفس خدمت به مردم مهم است، تصریح کرد: باید در هر شرایط و وضعیتی کار مردم دنبال شود بنابراین دولتی انقلابی و جهادی می‌خواهیم.

قالیباف با اشاره به اینکه تاکنون در هر مسئولیتی بوده‌ام هیچ نماز صبحی را در منزل سپری نکردم ابراز داشت: بزرگراه و راه آهن رشت به تهران چند سال است هنوز به اتمام نرسیده و کاری انقلابی و جهادی می‌طلبد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه اداره تهران کار بسیار دشواری است، اظهار داشت: ۱۰۰ کیلومتر مترو را در تهران ۲۳ ماهه تمام کردیم در حالی‌که ۱۰ کیلومتر مترو را در اصفهان هنوز به پایان نرسانده‌اند.

برچسب‌ها