اصفهان- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان گفت: مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم در شهرستان لنجان با حضور بیش از ۸۰۰ نفر از خواهران و برادران برگزار شد.

بیش از ۸۰۰ نفر در مسابقات سراسری قرآن کریم شهرستان لنجان رقابت می کنند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، محمد رضا ترحمی اظهار داشت: مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شهرستان لنجان در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد که در این دوره از مسابقات ۲۱۴ نفر از آقایون برای راهیابی به مرحله استانی این دوره از مسابقات در دو مرحله و در رشته های حفظ، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، دعاخوانی و اذان بایکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: مسابقات برادران در محل گلستان شهدای زرین شهر و در جوار مقبره میر مراد علی(ره) با داوری استاد گلبان، استاد سعادت نیا و استاد ترتیان از اساتید برجسته استانی برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان تصریح کرد: بیش از ۶۰۰ نفر از خواهران نیز در رشته های حفظ، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق و دعاخوانی برای رفتن به مرحله استانی این دوره از مسابقات بایکدیگر به رقابت پرداختند.

ترحمی ادامه داد: رقابت خواهران نیز در محل جامعة القرآن زرین شهر و با داوری فاطمه زارعین، راضیه شرافت، کبری سلیمیان و سمیه سلیمی از اساتید مطرح استانی برگزار شد.

برچسب‌ها