شهرکرد- دهمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان و همسران و همچنین بیست و یکمین دوره مسابقات فرزندان کارکنان و همزمان با اعیاد شعبانیه برگزار شد .

مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی شرکت گاز استان برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی، مدیر عامل شرکت گاز چهار محال و بختیاری هدف از برپایی چنین برنامه هایی را ارتقاء، رشد و اعتلای فرهنگ اسلامی و قرآنی برشمرد و گفت: ارتقاء امور فرهنگی و به ویژه مباحث قرآنی از اولویت های سازمان است و همه ما باید از قرآن درس گرفته و دستورات آن را در زندگی شخصی و سازمانی خود نهادینه سازی کنیم.

سیامک حیدری با اشاره به کسب مقامات برتر در سطح وزرات نفت و شرکت ملی گاز ایران توسط شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری در مباحث مختلف قرآنی ، پیگیری امور فرهنگی و قرآنی از آنها خواست در جهت اعتلای امور قرآنی از هیچ کوششی فروگذار نکنند .

رئیس دارالقرآن شرکت گاز استان نیز در ادامه از شرکت ۴۵۰ نفری کارکنان ،همسران و فرزندان در این دور از مسابقات ودر رشته های مختلف ازجمله مفاهیم قرآنی ۱۲۰ نفر ،نهج البلاغه ۱۲۶ نفر ،حفظ قرآن کریم ۱۳۴ نفر خبر داد  گفت :پس از برگزاری مسابقات در رشته های مختلف و تجزیه و تحلیل نتایج کسب شده نتیجه نهایی در اولین فرصت اطلاع رسانی خواهد شد .

برچسب‌ها