اصفهان- جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از میزان بالای آمادگی و هوشیاری ماموران این فرماندهی برای اجرای بزرگترین رزمایش امنیتی کشور در روز ۲۹ اردیبهشت خبر داد.

پلیس اصفهان آماده اجرای بزرگترین رزمایش امنیتی کشور است

به گزارش قدس آنلاین و به قل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ حسین حسین زاده گفت: تامین امنیت انتخابات در واقع بزرگترین رزمایش امنیتی کشور است که توسط نیروی انتظامی در سراسر میهن اسلامی ما در روز ۲۹ اردیبهشت ماه به اجرا در می آید.

وی افزود: تمامی تمهیدات لازم و تدابیر امنیتی برای برگزاری یک انتخابات امن و آرام در سطح استان صورت گرفته و ماموران پلیس  آموزش های لازم در خصوص حفاظت از صندوق ها و امنیت شعب اخذ رای را فرا گرفته اند.

این مقام مسئول، مسئولیت نیروی انتظامی در انتخابات را به سه بخش قبل، حین و بعد از انتخابات تقسیم کرد و اظهار داشت: خوشبختانه در بخش قبل از برپائی انتخابات با اشرافیت کامل پلیس استان و رصد دقیق تحرکات هواداران کاندیداها هیچ گونه مشکل خاص امنیتی نداشتیم و مراحل بعدی را نیز با سربلندی پشت سر خواهیم گذاشت.

سرهنگ حسین زاده در ادامه از میزان بالای آمادگی ماموران پلیس استان در این انتخابات خبر داد و بیان داشت: ماموران ما در نهایت هوشیاری، هوشمندی، دقت و ظرافت از آخرین ساعات روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت تا پایان رای گیری و تحویل صندوق های رای به فرمانداری ها و بخش داری ها در ماموریت خود حاضر بوده و فضای امن و آرامی را در محل های اخذ رای برای مردم شریف استان فراهم خواهند کرد.

وی با بیان اینکه کارکنان پلیس و خانواده های آنان همراه با مردم در راستای لبیک به رهبر و ولی امر مسلمین در انتخابات شرکت می کنند اظهار داشت: امروز ما دربرحه حساس تاریخی قرار داریم و چشم همه جهانیان به انتخابات ایران دوخته شده است چرا که هرچه مشارکت در این انتخابات بالا باشد قطعاً باعث قوام و اقتدار بیشتر در جهان خواهد شد و هر کسی وظیفه دارد اطرافیان خود را برای شرکت در انتخابات تشویق کند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان به ذکر ویژگی های نامزد اصلح از نگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: معظم اله انقلابی گری، پایبندی به اصول و آرمان های انقلاب، پایبندی به استقلال کشور در ابعاد اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و داشتن تقوای سیاسی و دینی را به عنوان شاخص های نامزد اصلح معین کردند که بیانات ایشان می تواند به ما در انتخاب صحیح  کمک کند.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه یافته های ما از درون جامعه نشان دهنده مشارکت بالا و حداکثری مردم برای حضور در پای صندوق های رای است گفت: مردم ولایتمدار و شهید پرور اصفهان همیشه ثابت کرده اند که در حفظ انقلاب و آرمان های آن  پیشتازند و این بار نیز با حضوری آگاهانه و با بصیرت زمینه عزت، سربلندی و اقتدار کشور عزیزمان را در جهان فراهم خواهند کرد.

برچسب‌ها