اصفهان- امام جمعه موقت اصفهان گفت: باید از آقای قالیباف تشکر کنیم که سبب حفظ وحدت حداکثری میان نیروهای انقلابی شدند و این تصمیم وی ماندگار شد.

قالیباف شهامت به خرج داد/ وحدت نیروهای انقلابی در مشارکت حداکثری مردم موثر است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمجتبی میردامادی درباره انصراف محمدباقر قالیباف از ادامه حضور در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: قالیباف شهامت به خرج داد و به نفع وحدت حداکثری نیروهای انقلاب کنار رفت تا شاهد یک اتفاق ویژه در این زمینه باشیم.

وی افزود: باید از آقای قالیباف تشکر کنیم که سبب حفظ وحدت حداکثری میان نیروهای انقلابی شدند و این تصمیم وی ماندگار شد.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه انصراف قالیباف از ادامه حضور در انتخابات ریاست جمهوری در مشارکت حداکثری مردم تاثیرگذار است، تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هرچه موفقیت داشته‌ایم به سبب اتحاد و انسجام مردم بوده است.

وی ادامه داد: همین اتحاد و همبستگی مردم است که این انقلاب را حفظ کرده و انشاءالله حفظ خواهد کرد، دیدیم در مراسم استقبال از حجت الاسلام رئیسی به عنوان یکی از شاگردان امام (ره) هزاران نفر از مردم اصفهان به میدان امام (ره) آمدند و این خود گویای همه چیز است.

میردامادی با بیان اینکه آنچه که مملکت ما را در برابر دشمنان حفظ کرده همین اتحاد و انسجام است، گفت: اینکه برخی می‌گویند سایه جنگ را از سر کشور برداشتیم اشتباه است، آنچه که سایه جنگ را از سر کشور برداشته انسجام و اتحاد مردم بوده است و یکی از صحنه‌های این انسجام انتخابات است.

برچسب‌ها