رشت- نماینده مردم رشت در مجلس ‌گفت: هم‌زمان با کاهش آرای روحانی و هم‌طیفان وی، حجت‌الاسلام رئیسی مقبولیت بیشتری در بین مردم پیدا کرده است.

کاهش شدید آرای روحانی/ رئیسی مقبولیت بیشتری در بین مردم پیدا کرده است‌

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، جبار کوچکی‌نژاد درباره خروجی مناظره سوم کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار داشت: در مناظره سوم مردم به نتیجه‌ای مطلوب جهت تصمیم‌گیری قطعی نرسیدند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مناظره سوم نتواست در تصمیم‌گیری قاطع مردم تاثیر چندانی داشته باشد گفت: بسیاری از مردم انتخاب نهایی خود را به پس از برگزاری مناظره سوم موکول کرده بودند و انتظار داشتند نامزدها مسائل و برنامه‌های خود را به‌طور شفاف ارائه دهند.

کوچکی‌نژاد با اشاره به کاهش آرای حسن روحانی پس از مناظره آخر اذعان داشت: ادعاها و شعارهای اقتصادی روحانی در کنار دو نماینده از دولت یازدهم مبنی بر کارهای بزرگ اقتصادی که انجام داده‌اند برخلاف آنچه انتظار داشتند باعث شد بر اساس نظرسنجی‌ها روحانی و دولت وی با کاهش آرا مواجه شوند.

وی با بیان اینکه کناره گیری هاشمی‌طبا و جهانگیری در افزایش آرای روحانی تاثیری ندارد افزود: هاشمی طبا و جهانگیری به‌دلیل عدم داشتن اطلاعات کافی و ضعف روحانی در کنار وی قرار گرفتند تا با ارائه آمار، مناظره را به نفع اصلاحات هدایت کنند در صورتی‌که کناره‌گیری هاشمی طبا و جهانگیری از ابتدا قابل پیش بینی بود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هم‌زمان با کاهش آرای روحانی و هم‌طیفان وی، حجت‌الاسلام رئیسی مقبولیت بیشتری در بین مردم پیدا کرده است و به اعتقاد بنده روحانی یا در مرحله اول انتخابات حذف شده و یا انتخابات به‌صورت دو مرحله‌ای برگزار می‌شود.

کوچکی‌نژاد درباره جبهه مردمی نیروهای انقلاب اذعان داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب کاری بزرگ در جهت وحدت حداکثری نیروهای ارزشی و انقلابی و جذب مردم به سمت ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده است و با وجود اشکالات داخلی تا حد زیادی باعث انسجام و  تجمیع مردم در انتخابات شده است.

برچسب‌ها