بردسکن-رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد در همایش بزرگ حامیان حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در بردسکن گفت: روز چهارشنبه میتینگ انتخاباتی آقای رئیسی در مشهد را به یک راهپیمای عظیم از میدان شهدا تا حرم امام رضا(ع)تبدیل خواهیم کرد.

به گزارش قدس آنلاین، دیشب حجت الاسلام  مجید فاطمی رافع عنوان کرد: با کناره گیری محمد باقر قالیباف فرزند انقلاب به نفع حجت الاسلام رئیسی، اردوگاه لیبرال ها به لرزه در آمده و در شوک این جریان هستند.

وی افزود: در روز ۲۹ اردیبهشت ماه برای همیشه  تیر خلاص را خواهیم زد و در طی یک مرحله دولت کار و کرامت را بر مسند ریاست جمهوری حکومت اسلامی می نشانیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد اظهار داشت: مردم در آستانه یک انتخاب بسیار سرنوشت ساز قرار دارند و باید فرد اصلح را انتخاب کنند.

فاطمی گفت: دولتی که شعار مبارزه با فساد اقتصادی داشت، ۸ هزار میلیارد تومان از صندوق ذخیره فرهنگیانش در آن اختلاس شد و رئیس جمهور اسمش را عوض کرد و گفت معوقات بانکی بوده است.

وی با بیان اینکه تا چرخه تولید در کشور فعال نباشد تورم بالا نمی رود، افزود: وقتی تورم کاهش پیدا می کند که خودش را در سر سفره مردم نشان بدهد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد با بیان اینکه وقتی تولید نیست و همه چیز وارداتی است، مطمئن باشید تورمی اتفاق نمی افتد،  گفت: رئیس جمهور می گوید ما تورم را کم کردیم به چه قیمتی؟ به قیمت تعطیلی تولیدات داخلی کشور؟  ۱۷ هزار واحد تولیدی در این دولت تعطیل شد و چند میلیون نفر بیکار شدند و طبیعی است که تورمی اتفاق نمی افتد.

فاطمی گفت: این هنر نیست که تولید ملی را نابود کنید و افزایش بی رویه واردات و نرخ بیکاری داشته باشید و سپس بگویید در کشور تورم نداریم لذا  تورم وقتی ایجاد می شود که تولید باشد.وی خطاب به رئیس جمهور ایران اظهار کرد: کوتاهی و بی عرضگی های دولت را به گردن این و آن نیاندازید و اسم سپاه و بسیج را خدشه دار نکنید.

عضو شورای شهر مشهد اظهار داشت: دولت به جای پاسخگویی به عملکرد ۴ ساله خودش  فرافکنی می کند و به شعار محو اسراییل روی موشک های ما اعتراض می کند که چرا شما می خواهید جلوی برجام را بگیرید.

فاطمی با بیان اینکه مردم با عشق و علاقه به ستاد حجت الاسلام رئیسی کمک می کنند، افزود: این گونه کمک ها شرف دارد به آن پول هایی که از بیت المال و حقوق های نجومی که شما جلویش را نگرفتید و به ستاد های شما واریز شد.

برچسب‌ها