مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه ۱۱ هزار و ۲۱۵ نفر برای شرکت در دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای و مؤسسات غیرانتفاعی ثبت‌نام کردند، گفت: داوطلبان تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه برای ثبت‌نام مهلت دارند.

تا یکشنبه ۳۱ اردیبهشت، مهلت ثبت نام در دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای و مؤسسات غیرانتفاعی

 به گزارش «قدس آنلاین»،  حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت‌نام برای شرکت در دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده است و داوطلبان تا روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه برای ثبت‌نام مهلت دارند.

وی افزود: دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعات تکمیلی بر روی سایت قرار گرفته و در نشریه پیک سنجش امروز نیز منتشر می‌شود و تمام داوطلبان در مهلت تعیین شده باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از مطالعه دفترچه راهنما و اطلاعیه سازمان سنجش برای ثبت‌نام اقدام کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور عنوان کرد: تا ۸ صبح امروز ۱۱ هزار و ۲۱۵ نفر برای شرکت در این دوره‌ها ثبت‌نام کردند.

توکلی گفت: از ۴۲ کدرشته امتحانی در این دوره پذیرش در ۳۱ کدرشته به صورت سوابق تحصیلی و بر اساس معدل دیپلم است و پذیرش در ۱۱ کدرشته به صورت با آزمون انجام می‌شود که آزمون در دروس عمومی پایه و دروس تخصصی در روز ۱۳ مرداد ماه برگزار می‌شود.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: کارت شرکت در آزمون از ۱۰ مرداد صادر می‌شود و ظرفیت پذیرش در این دوره ۲۹۴ هزار و ۶۸۴ نفر است.  

به گفته وی، نتیجه نهایی دهه آخر شهریور اعلام می‌شود.  

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها