رشت- کارشناس برنامه سمت خدا با بیان اینکه عده ای می خواهند رقیب هراسی کنند، گفت: قرآن گفته در خیابان ها و دانشگاه ها نرده بکشید؟ دو رأی چه ارزشی دارد که عده ای به هر روشی می خواهند رأی جمع کنند.

مشکل کشور ربنا خواندن نیست بیکاری جوانان است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از راه دانا، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری در جمع هواداران آیت الله سیدابراهیم رئیسی که در شهر لوشان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید هدایت درویشوند و ۵۶ شهید گرانقدر، ۵ شهید شهر لوشان اظهار کرد: انسان خلیفه خدا برروی زمین است و خودش با اختیاری که دارد می تواند در تعیین سرنوشت خود نقش داشته باشد.

وی با بیان این مطلب ادامه داد: امام علی(ع) می خواست راه زندگی را به مردم بیاموزد فرقش را شکافتند و امام حسین(ع) می خواست راه لذت و قدرت حلالم را به بشر نشان بدهد او را کشتند و سرش را بالای نیزه بردند.

حجت الاسلام ماندگاری با اشاره وضعیت کنونی کشور، بیان داشت: عده ای کنسرت را دغدغه مردم می دانند آیا مشکل مردم کنسرت است یا تعطیلی شهرک های صنعتی است.

وی با بیان اینکه مشکل کشور ربنا خواندن نیست بیکاری جوانان است، افزود: شهری مثل لوشان شهرک صنعتی غیر فعال دارد که باید با مدیریت صحیح این واحدها را فعال کرد.

کارشناس برنامه سمت خدا، اظهار داشت: برخی از منتخبان بعد از برکرسی نشستن می گویند شما به ما رای ندادید از امکانات خبری نیست، معلوم است چنین فردی شیفته خدمت نبوده و تشنه قدرت است.

وی با تاکید بر اینکه کسی را انتخاب کنید که دیندار باشد، ادامه داد: هرکس دینش بیشتر باشد روحیه خدمتگزاریش بالاتر خواهد بود.

حجت الاسلام ماندگاری به بیان اینکه حقوق شهروندی فرانسوی ها در شأن ملت ایران نیست، گفت: حقوق شهروندی را می خواهیم که بر اساس قرآن باشد.

وی ادامه داد: برخی آقایان به گونه ای در مورد آزادی روابط دختر پسر قول می دهند که ما نگران ناامنی فضای خانواده ها هستیم.

کارشناس اخلاق، با بیان این مطلب که عده ای می خواهند رقیب هراسی کنند، بیان نمود: قرآن گفته در خیابان ها و دانشگاه ها نرده بکشید؟ دوتا رأی چه ارزشی دارد که عده ای به هر روشی می خواهند رأی جمع کنند.

وی تصریح کرد: مسند ریاست جمهوری مثل لنگ حمام است که هرچهار سال برتن یک نفر است، یک لنگ چه ارزش دارد برخی براش دروغ بگویند.

ماندگاری تاکید کرد: مردم عاقل هستند، برخی فکر می کنند مردم عقل ندارند می خواهند به هر عناوینی سرشان کلاه بگذارند.

وی ادامه داد: عملکرد عده ای همانند حکایت ماهیگری است که وقتی از او می پرسند چندتا ماهی گرفته ای می گویند این ماهی را بگیریم با ماهی بعدی می شود دوتا، امروز هم برخی می گویند ما در این چهار سال ماهی نگرفته ایم بگذارید یک دوره دیگر بیاییم تا برایتان ماهی بگیریم.

کارشناس برنامه سمت خدا، با تاکید بر اینکه مردم نباید به خیلی شعارها گوش بدهند، اظهار کرد: خرده بدهکاران بانکی را به روز سیاه می نشانند اما کسی با بدهکاران میلیاردی که نورچشمی هستند کار ندارند.

وی بنی صدر را حاصل انتخاب نادرست دانست و گفت: ۱۷ هزار شهید ترور در کشور حاصل دولت خائن بنی صدر است لذا اگر دقیق انتخاب نکنیم دودش به چشم خودمان می رود.

حجت الاسلام ماندگاری، بیان نمود: از افزایش آمار طلاق گرفته تا دست درازی مسئولین به بیت المال بخاطر انتخاب غلط بوده است.

وی با بیان اینکه همشهری بازی ملاک انتخاب اصلح نیست، ادامه داد: در انتخاب اصلح نباید به قوم و خویش بازی توجه کرد.

کارشناس برنامه سمت خدا، با اشاره به آمار بیکاری و جوانان منتظر ازدواج و اعتیاد، اظهار داشت: یک عده در کشور از بس خورده اند دارند می ترکند یک عده هم از فرط نداری عذاب میکشند.

ماندگاری گیلان را مهد تمدن و غیرت و مردانگی دانست و گفت: نگذاریم از ایثارگری گیلانی ها کاسته شود، گیلان مهد ایثار است.

برچسب‌ها