خرم آباد- مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: ۲۵تیم‌ پزشکی تخصصی-عمومی به مناطق محروم و نیمه برخوردار شهری و روستایی در سراسر استان اعزام می شود.

۲۵ تیم تخصصی به مناطق محروم سراسر لرستان اعزام می شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل ار خبر افلاک، نبی اله شمس بیرانوند؛ مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت:  ۲۵تیم‌ پزشکی تخصصی-عمومی به مدت یک هفته از ۲۵اردیبهشت ماه به مناطق محروم و نیمه برخوردار شهری و روستایی در سراسر استان اعزام می شود.

 وی افزود: این تیم های پزشکی که شامل متخصص، پزشک، ماما، پرستار، دارویار، دندانپزشک، کارشناس مبارزه با بیماری‌ها، کارشناس ارشد روانشناسی همراه با وسایل و تجهیزات پزشکی موردنیاز به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

 مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان عنوان کرد:  مراقبت از زنان باردار توسط تیم مامایی، ویزیت و ارائه دارو به‌صورت رایگان به اهالی مناطق، از جمله خدماتی است که ارائه داده می شود.

شمس بیرانوند تصریح کرد: علاوه بر خدمات پزشکی، برنامه آموزش آشنایی با بیماری‌های واگیر و راه‌های پیشگیری از آن، مشاوره و آموزش سلامت روان به‌صورت چهره به چهره توسط کارشناسان مربوطه و توزیع کتابچه‌های آموزشی انجام می‌شود.

 وی گفت: اگر مراجعین بنا به تشخیص پزشکان درمانگر نیاز به خدمات تخصصی‌تر در مراکز استان داشته باشند با هماهنگی صورت گرفته به‌ طور رایگان خدمات مورد نظر را دریافت خواهند کرد.

برچسب‌ها