اهواز _ رییس جمعیت هلال احمر اهواز گفت: به همت خیرین داوطلب هلال احمر این جمعیت، منزل یک معلول و دو سالمند ساکن کوی علوی شهرستان با هزینه ۲۰۰ میلیون ریال تعمیر و بازسازی شد.

بازسازی خانه افراد نیازمند در منطقه کوی علوی اهواز

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، سید فتح الله هاشم نژاد اظهار کرد: تسکین آلام بشری و رفع محرومیت ها و کمک به نیازمندان و محرومان یکی از اهداف نهضت جهانی صلیب سرخ و هلال احمر است که داوطلبان هلال احمر اهواز در برنامه های مختلف عام المنفعه به این اهداف جامه عمل پوشانده اند.

وی افزود: به همت خیرین داوطلب هلال احمر منزل یک معلول و دو سالمند ساکن کوی علوی با هزینه ۲۰۰ میلیون ریال تعمیر و بازسازی شد.

رییس جمعیت هلال احمراهواز تصریح کرد: هدف از اجرای این پروژه توانمند سازی اقشار آسیب پذیر ساکن مناطق حاشیه شهر بود و  علاوه بر فعالیت های عمرانی این جمعیت فعالیت هایی در زمینه های فرهنگی و توزیع اقلام زیستی نیز در مناطق حاشیه ای شهر انجام داده شد.

هاشم نژاد با اشاره به اجرای طرح های فرهنگی در راستای  مبارزه با تهاجم فرهنگی و افزایش سطح آگاهی های عمومی، اضافه کرد: در راستای اجرای پروژه های فرهنگی نیز این جمعیت ۶۷ نفر از دختران دانش آموز و دانشجوی عضو خانه هلال کوی علوی به اردوی فرهنگی و آموزشی دو روزه به مقصد شهر های شوش، دزفول و اندیمشک اعزام شدند.

برچسب‌ها