خرم آباد- نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: یک عده ای زندگی اشرافی دارند و از سوی دیگر مدعی اعتقاد به راه امام(ره) و شهدا هستند این در حالی است که بحث دنیاخواهی و آخرت‌طلبی دو مقوله‌ای هستند که هرگز در کنار یکدیگر جمع نمی‌شوند.

اشرافی‌گرایی مسؤولان با مبانی و اصول فکری امام(ره) سازگاری ندارد

به گزارش قدس آنلاین، عباس گودرزی نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی عصر دوشنبه در ستاد مرکزی حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی در شهرستان سلسله با بیان اینکه نقشه راه ملت ایران، مبانی و اصول فکری حضرت امام(ره) و زوایای شخصیتی ایشان است اظهار داشت: ما باید برای شناخت امام(ره) و جلوگیری از تحریف شخصیت و نقشه راه ایشان به بازخوانی شخصیت امام(ره) بپردازیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مبانی اصول فکری امام(ره) ساده‌زیستی و اجتناب از اشرافیگری بود گفت: یک عده‌ای زندگی اشرافی دارند و از سوی دیگر مدعی اعتقاد به راه امام(ره) و شهدا هستند این در حالی ‌است که بحث دنیاخواهی و آخرت ‌طلبی دو مقوله‌ای هستند که هرگز در کنار یکدیگر جمع نمی‌شوند.

وی با اشاره به ساده زیستی رهبر معظم انقلاب ادامه داد: ما باید بر خود ببالیم که رهبری اینگونه ساده زیست داریم که همان سبک زندگی اسلامی را دارد.

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم الشتر با تأکید بر اینکه کلید حل مشکلات کشور نه در لوزان است و نه در ژنو، تصریح کرد: کلید حل مشکلات ما در داخل کشور است، چرا که ما کشور توانمندی هستیم، بهترین معادن، بهترین خاک‌ها، بهترین سرمایه‌ها بهترین نیروی انسانی، بهترین امت‌ها، بهترین شهدای هسته ای و از همه مهمتر بهترین رهبر را داریم.

وی افزود: دشمنان انقلاب و در رأس آنها آمریکا و اسرائیل با خوی چپاولگری به این نتیجه رسیده اند که حریف اراده ملت ایران نخواهند بود.

گودرزی با انتقاد از عملکرد برخی از مسؤولان دولتی گفت: آیا سزاوار است که یک وزیر بگوید آمریکا با یک بمب می‌تواند تمام توان دفاعی ما را از کار بیاندازد، آیا  درست است که یک نفر نفوذی دشمن در لباس دوست بیاید و بگوید که ما جوانانمان را در سوریه به کشتن می‌دهیم و آیا این تفکر انقلابی است؟ انقلابی که حاصل رنج امام(ره) و خون شهداست.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما با داعش در خارج کشور مقابله نکنیم امنیت کشور به خطر می‌افتد و برخی می‌خواهند با امنیت کشور بازی کنند، این در حالیست است که اگر امنیت آسیب ببیند نمی‌توان آنرا جبران کرد.

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی با دعوت به حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی افزود: همه باید بدانند که حضور حداکثری ملت در روز رأی گیری باعث تحکیم مبانی انقلاب و کورشدن چشم دشمنان می‌شود.

وی  خاطرنشان کرد: هر کدام از این کاندیداها که رأی بیاورند برخواسته از رأی ملت هستند و همه باید از آن حمایت کنند.

برچسب‌ها