قزوین- رئیس سازمان انرژی اتمی گفت : قزوین با طرح های هسته ای متحول می شود.

قزوین با طرح های هسته ای متحول می شود
به گزارش قدس آنلاین به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما، علی اکبر صالحی در جلسه شورای اداری استان قزوین گفت : طرح چشمه نور که در قزوین کلید خورد ،  می تواند دگرگونی های بزرگی در بخش های مختلف ایجاد کند.
وی با اشاره به اینکه طرح چشمه نور با هزار میلیارد تومان اعتبار در قزوین در حال ساخت است گفت :  موفقیت ایران اسلامی در سطح بین الملل نتیجه جانفشانی فرزندان همین مرز و بوم است که جانشان را در این راه فدا کردند .
صالحی همچنین با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت از نامزدهای انتخاباتی خواست برای بدست آوردن آرای مردم اخلاق انتخاباتی را زیر پا نگذارند .
استاندار قزوین هم با اشاره به اینکه بستر لازم برای برگزاری هر چه باشکوهتر انتخابات در استان فراهم شده است گفت : طبق منویات مقام معظم رهبری انتخابات حداکثری همراه با امنیت و آرامش در استان خواهیم داشت .
همتی درخصوص بودجه امسال هم افزود : بودجه عمرانی استان امسال از ۱۱۵ میلیارد تومان به ۲۲۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.
حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم از صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی خواست به شرکت های دانش بنیان و پارک علم و فن آوری توجه ویژه ای شود.
ساخت مدرسه انرژی اتمی امروز با حضور صالحی رییس سازمان انرژی اتمی آغاز شد.
دبیرستان 15 کلاسه انرژی اتمی با 4 میلیارد تومان اعتبار اولیه با دارا بودن سالن سایت، ورزشی و کارگاه های آموزشی و علمی ساخته می شود.

برچسب‌ها