مشهد- معاون سیاسی انتظامی فرمانداری مشهد به خبرنگار قدس گفت: همه کاندیداهای تأیید صلاحیت شده شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌توانند با رعایت قانون در مساجد سخنرانی کنند.

۸۵۷ کاندیدا در مشهد تایید شدند/ سخنرانی در مساجد بلامانع است

حیدر خوش نیت آخرین آمار افراد باقی مانده برای رقابت در انتخابات شوراهای شهر و روستا را ۷۶۱ نفر اعلام کرد و افزود: کل داوطلبین در مشهد و مُلک‌آباد ۱۰۱۹ نفر بوده که ۹۵۸ نفر برای مشهد و ۳۹ نفر رضویه و ۲۲ نفر مُلک‌آباد ثبت‌نام کرده‌اند و تا پایان اعلام نظر هیئت نظارت ۸۵۷ نفر تأیید و ۷۱ نفر در هیئت نظارت استان مجدداً رد صلاحیت شده‌اند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان مشهد گفت: ۷۵ هزار نفر در قالب هیئت‌های اجرایی، بازرسی و نظارت انتخابات فعال هستند که از این تعداد ۳۵ هزار نفر در حوزه مشهد انتخابات را همراهی می‌کنند.
حیدر خوش نیت با بیان اینکه در بخش مرکزی مشهد ۲۳۰ شعبه اخذ رأی  و هشت شعبه سیار مستقر هستند افزود: در بخش احمدآباد ۵۷ شعبه اخذ رأی  دایر و از این تعداد ۴۹ شعبه ثابت است و در بخش رضویه ۷۵ شعبه دایر است که ۶۸ شعبه آن ثابت خواهد بود.
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری مشهد با اشاره به اینکه جمعیت مشهد ۳ میلیون و ۳۷۲ هزار و ۶۶۰ نفر است افزود: از این تعداد ۷۰ تا ۷۵ درصد شرایط رأی  دادن دارند.
حیدر خوش نیت گفت: ۱۱۷۰ شعبه اخذ رأی فعال خواهند بود که از این تعداد ۶۸ شعبه سیار است.

برچسب‌ها