مشهد- معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از تشرف حدود ۲۲ هزار زائر زیارت اولی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

۲۲ هزار زائر اولی به حرم مطهر رضوی مشرف شدند

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی خاکسار قهرودی با اعلام این خبر گفت: معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی در راستای منشور هفتگانه رهبری معظم انقلاب و به منظور تسهیل شرایط تشرف محرومان و مستضعفان به بارگاه ملکوتی امام علی بن موسی الرضا(ع) از نیمه دوم اردیبهشت ماه سال ۹۵ کار مطالعه و جذب زائران زیارت اولی را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: امضاء تفاهم نامه با نهادهای مختلف همچون کمیته امداد امام خمینی(ره)، بسیج سازندگی، بسیج مستضعفان، هیئت رزمندگان، خیریه‌های فعال از جمله اقداماتی بوده که برای جذب زائران سفر اولی در قالب «کاروان‌های مهر درخشان رضوی» انجام شده است.

وی با بیان اینکه در خدمات‌رسانی به زائران زیارت اولی و محرومان مالی حفظ شئون زائران و میهمانان حضرت ثامن الحجج(ع) مورد تاکید ماست، تصریح کرد: بهره‌مندی از وعده‌های کامل غذایی، حضور در میهمانسرای حضرت در یک وعده غذایی و شرکت در ویژه برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر از جمله خدمات آستان قدس رضوی به زائران زیارت اولی است.

خاکسار گفت: روند ارائه خدمت‌ به زائران به صورت مستمر در حال نظارت و کنترل است. در تمامی محل‌های اقامت، یک نماینده از معاونت امداد مستضعفان برای نظارت و کنترل روند خدمات، کمیت و کیفیت پذیرایی حضور دارد و نواقص، انتقادات و پیشنهادات را برای اصلاح به موقع منعکس می‌کند.

برچسب‌ها