شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: در راستای برگزاری کنگره بزرگداشت آیت الله دهکردی باید از ظرفیت بازاریان استفاده شود زیرا پیوند عمیقی بین بازار و مرجعیت وجود دارد.

ظرفیت بازاریان استان در راستای بزرگداشت آیت الله دهکردی مورد استفاده قرار گیرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام روز چهارشنبه در ستاد برگزاری هفته فقاهت و مرجعیت استان گفت: گرامیداشت هفته فقاهت در استان زمینه دین‌مداری و اقبال به معنویت را فراهم کرده و حالت خودیابی و خودشناسی در استان نسبت به فقاهت و مرجعیت به وجود می آید.

حجت  الاسلام نکونام افزود: هفته فقاهت و مرجعیت همه ساله با معرفی یکی از شخصیت های فقیه استان برگزار می  شود.

وی تصریح کرد: تابلوهایی که در ورودی‌های شهر در بزرگداشت آیت‌الله دهکردی نصب می‌شود باید نشانگر شهرکرد به عنوان زادگاه این فقیه بزرگ و این عالم برجسته معرفی شود و نظر افراد در ورودی‌های شهر را به خوبی جلب کند.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: در راستای برگزاری کنگره بزرگداشت آیت الله دهکردی باید از ظرفیت بازاریان استفاده شود زیرا پیوند عمیقی بین بازار و مرجعیت وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد:برگزاری کنگره بزرگداشت آیت‌الله دهکردی زمینه ای جهت آماده سازی استان برای تاسیس حوزه ‏های علمیه جدید است و بناست حوزه سفیران با ظرفیت ۲۵۰ نفری در قسمت شمالی مصلای شهرکرد تا پاییز سال جاری افتتاح شود.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد:هماهنگی‌هایی برای شرکت یکی از مراجع تقلید در کنگره بزرگداشت آیت‌الله دهکردی شده است.

حجت  الاسلام نکونام گرامیداشت هفته فقاهت را یک ضرورت برای استان معرفی کرد و افزود: ظرفیت های ادبی، هنری، سیاسی و مبارزاتی بسیاری در استان وجود دارد اما شناساندن ظرفیت فقاهتی و مرجعیتی استان به لحاظ آثار فراوان در استان ضرورت دارد.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان بر لزوم راه اندازی یک حوزه سفیران در شهرکرد تاکید کرد و افزود : در حوزه سفیران طلاب پس از پنج سال تحصیل حدود چهار سال موظف به برگزاری یک دوره تبلیغی چهار ساله در استان هستند.

برچسب‌ها