رشت- فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پلیس برای برقراری نظم و امنیت در روز انتخابات آمادگی کامل دارد گفت: اقدامات حفظ امنیت انتخابات و شعب اخذ رای در سطح استان به‌طور جدی پیگیری شده و با هرگونه خلاف قانون در این راستا به‌طور قاطع برخورد می‌شود.

پلیس استان گیلان برای برقراری نظم و امنیت در روز انتخابات آمادگی کامل دارد

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمدرضا میرحیدری صبح پنجشنبه در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه پلیس گیلان برای برقراری نظم و امنیت در روز انتخابات آمادگی کامل دارد اظهار داشت: نیروی انتظامی استان گیلان مسئولیت امنیت انتخابات و شعب اخذ رای را در سطح استان دارد.

فرمانده انتظامی استان گیلان از وجود 3 هزار و 5 شعبه اخذ رای در سطح استان گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: حفظ امنیت شعب اخذ رای  از سوی نیروی انتظامی استان گیلان با مشارکت سپاه در استان انجام می‌شود.

میرحیدری تاکید کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ساعات اولیه روز انتخابات با استقرار کامل نیروهای انتظامی و امنیتی در شعب اخذ رای مردم فهیم استان گیلان می‌توانند با آرامش کامل در شعب اخذ رای جهت رای دادن حضور پیدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه با هر گونه موارد مشکوک و خلاف قانون در روز انتخابات به‌طور قاطع برخورد می‌شود بیان کرد: مردم فهیم استان گیلان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک و یا خلاف قانون، ستاد خبری امنیتی استان را در جریان قرار دهند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه مردم استان می‌توانند در صورت مشاهده خلاف قانون با شماره های 2183500 و 332299 تماس حاصل کنند افزود: اقدامات حفظ امنیت انتخابات و شعبات اخذ رای در سطح استان به‌طور جدی پیگیری شده و با هر گونه خلاف قانون در این راستا به‌طور قاطع برخورد می‌شود.

برچسب‌ها