خرم آباد- نماینده مردم بروجرد در مجلس بابیان اینکه کسانی که زندگی اشرافی دارند نمی‌توانند گره‌گشای مردم باشند گفت: شرط نجات یک ملت اعتماد به خدا است نه کدخدا!

چرا امروز عده‌ای ‌چراغ سبز به دشمن نشان می‌دهند/کسانی که زندگی ‌تجمل‌گرایی دارند ‌گره‌گشای مردم نیستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، عباس گودرزی در اجتماع عظیم حامیان حجت‌الاسلام رئیسی در سالن طالقانی این شهر پیروز میدان انتخابات را مردم دانست و اظهار داشت: اینکه ملت ایران پس از ۳۸ سال پای آرمان‌های امام(ره) ایستادگی می‌کند امر مبارکی است و این تاج افتخاری بر تارک تاریخ است.

وی افزود: دشمنان ما امروز به این نتیجه رسیده‌اند که حریف اراده ملت ایران نمی‌شوند را که آزموده را دوباره آزمودن خطاست و از طرق مختلف برای ناامید کردن مردم از نظام وارد میدان شده‌اند و تلاش نظام سلطه و در رأس آن‌ها آمریکا این است که نقشه راه ملت را از آن‌ها بگیرند و ملتی که نقشه راه نداشته باشد نمی‌تواند طی طریق کند بنابراین هر ملتی نیازمند نقشه راه است و نقشه راه ملت ایران شخصیت امام راحل(ره) است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس تصریح کرد: عده‌ای می‌خواهند این نقشه را خط‌خطی کنند تا ملت ایران به آن دسترسی نداشته باشند بنابراین دست به تحریف شخصیت امام می‌زنند و یا از طریقی دیگر ارکان اصلی شخصیت ایشان را یا مجهول می‌گذارند و یا نادرست و به‌صورت سطحی معرفی می‌نمایند حال‌ آن که امام راحل جامع‌الشرایط، مؤمن، متعهد و انقلابی بود و میزان، شاخص، مایز و سنجه سنجش افراد و جریانات، پایبندی به مبانی و اصول فکری امام است .

وی بابیان اینکه ملت ایران اجازه تحریف شخصیت امام را به هیچ‌کس نمی‌دهند، بیان کرد: عده‌ای امام را به خاطر اینکه فقیه و مرجع عالی‌قدری بوده قبول دارند و برایشان بزرگداشت می‌گیرند و حرمشان را مثل کاخ می‌سازند اما این تحریف شخصیت امام است یا نه به‌صورت ناقص معرفی می‌کنند و می‌گویند امام توهم توطئه داشته درحالی‌که این‌گونه نیست و رأفت و مهربانی در وجود ایشان موج می‌زد.

گودرزی بابیان اینکه آنچه امام را یاری داد تا کاخ ظلم مستکبران را به لرزه درآورد این بود که امام مجاهد فی سبیل الله بود، عنوان کرد: راه مقابله با تحریف شخصیت امام بازخوانی مبانی و اصول فکری ایشان است.

وی با معرفی اصول و مبانی فکری امام گفت: همه مدعی پیروی از خط امام هستند اما امروز در مملکت ما ملاک و میزان و شاخص و معیار سنجش انسان‌ها مبانی اصول فکری امام است و درواقع ترازوی انقلاب همین مبانی فکری امام است چراکه امام دشمن‌شناس و انقلابی بود و آن‌هایی که دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند و به سمت آمریکا غش می‌کنند و در برابرش تواضع و کرنش می‌کنند و تصورشان این است که راه‌حل مشکلات کشور رفتن به سمت آمریکاست و آمال و آرزوهایشان را در غرب جستجو می‌کنند بدانند که امام فرموده اگر آمریکا لا اله الا الله بگوید ما قبول نمی‌کنیم او می‌خواهد سر ما کلاه بگذارد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شرط نجات یک ملت را اعتماد به خدا و نه کدخدا دانست و افزود: آمریکا از پشت خنجر می‌زند و قابل‌اعتماد نیست و ابهتش پوشالی است، چرا ملت را از دشمن می‌ترسانید؟ این ملت اراده کرده در مقابل آمریکا بایستد، این ملت را نترسانید، این ملت حاصل رنج امام(ره) و خونِ شهداست و ارزان به دست نیامده که اجازه دهند ارزان‌فروشی کنیم.

وی بیان کرد: دعوای ما دعوای اصلاح‌طلبی و اصولگرایی نیست، این دوقطبی را درست کرده‌اند تا بر گرده ملت سوار شوند، تنها دوقطبی موجود در کشور ما دوقطبی فقر و غنا، اشرافی‌گری و تنزل‌گرایی است. کدام اصولگرا و اصلاح‌طلبی است که برادر را مقابل برادر قرار دهد؟ مردم کاری با بازی‌های چپ و راست و اصلاح‌طلبی و اصولگرایی ندارند.

گودرزی ادامه  داد: بالاترین اصولگرای عالم امام حسین(ع) است که همه‌چیز خود را درراه دین فدا کرد و مثل برخی اصولگراهای ابن‌الوقت نیست که فقط به دنبال منافع خود هستند، برخی اصولگرایان صبر می‌کنند تا ببینند چه بر سر این انقلاب می‌آید تا آن‌ها که داعیه‌دارند از انقلاب عبور کنند.

وی تصریح کرد: بالاترین اصلاح‌طلب عالم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است که فرمودند: نمی‌بینید به‌حق عمل نمی‌شود و از باطل نهی نمی‌شود؟ امام حسین(ع) اصلاح‌طلب بود نه آن اصلاح‌طلبی که خطوط قرمز انقلاب را می‌شکند، مبانی انقلاب را زیر پا می‌گذارد و راه را برای نفوذ دشمن آماده می‌کند و به هر قیمتی می‌خواهد رأی ملت را بگیرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: آنکه مؤلفه‌های قدرت موشکی را نمی‌فهمد با داعش مذاکره کند ببیند داعش اصلاً زبان مذاکره را می‌فهمد؟ آن خودفروخته‌ای که می‌گوید چرا ایران جوانانش را در دفاع از سوریه به کشتن می‌دهد نادان است چراکه اسلام حدومرز نمی‌شناسد و به فرموده امیرالمؤمنین عاقل کسی است که دشمنش را بیرون از دروازه از پای درآورد.

وی افزود: چرا امروز عده‌ای می‌خواهند با امنیت ملی کشور بازی کنند؟ چرا چراغ سبز به دشمن نشان می‌دهند و از گذشته خود خجالت می‌کشند؟ ملت ایران خسته نشده اگر کسی خسته شده از زبان خود بگوید، چرا می‌خواهند از منافقان کوردل رذیله‌زدایی کنند و برای آن‌ها چهره جدیدی درست نمایند حال‌آنکه منافقان همان کسانی هستند که بر گرده فرزندان این ملت اتوی داغ می‌گذاشتند و در کوی و برزن بمی گذاری می‌کردند.

گودرزی ریشه تمام مشکلات کشور را بازی‌های سیاسی دانست و بیان کرد: آن‌ها که فکر می‌کنند با آمریکا کنار بیایند مشکلاتمان حل می‌شود مگر در دولت اصلاحات پشت درب‌های بسته مذاکره نشد و مراکز هسته‌ای پلمپ نشد و دانشمندان هسته‌ای خانه‌نشین نشدند آمریکا گفت دستتان درد نکند؟

وی تصریح کرد: آن‌ها که دل مردم را خالی می‌کنند بدانند ما هم مخالف سایه شوم جنگیم اما سایه شوم جنگ را لبخند و کرنش در برابر دشمن از بین نمی‌برد بلکه سایه شوم جنگ را این ملت و شهدای هسته‌ای و مدافعین حرم برداشته و برمی‌دارند و دشمن غلط می‌کند که کج نگاه کند و دولت‌ها اگر می‌خواهند زحمتی بکشند سایه شوم فقر و بیکاری، تبعیض و بی‌عدالتی، اشرافی گری و واردات را بردارند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اظهار داشت: دعوای ما بر سر شخص نیست دعوای ما بر سر جریان و تفکر و گفتمان است که با هر رأی این جریان بالا می‌آید بنابراین نباید به شعار توجه کرد و آن را ملاک قرار داد باید به جهت‌گیری‌ها و طرز تفکر و نگرش افراد نگاه کرد. سیاست خارجه ما تصور می‌کند زمانی به غرب می‌رسیم که به آغوش آمریکا برویم تفکری دیگر می‌گوید سیاست خارجه باید مبتنی بر نفی سبیل باشد.

وی تصریح کرد: دوقطبی امروز دعوای اصول فکری امام، اشرافی گری و تجمل‌گرایی است. امام ساده‌زیست بود و می‌فرمودند دنیاطلبی و آخرت جویی دو مقوله‌ای است که باهم جمع نمی‌شوند، دعوای امروز دعوای صلح و جنگ، آزادی و خفقان نیست برای شعور مردم ارزش قائل شوید چرا عده‌ای می‌گویند اگر فلان جریان بیاید جنگ می‌شود و آزادی‌ها محدودشده و در کشور دیوارکشی می‌کنند و اگر جریان دیگری بیاید آزادی است؟

گودرزی بیان کرد: کسانی که زندگی اشرافی و تجمل‌گرایی دارند نمی‌توانند گره‌گشای مردم باشند، نمی‌شود که با سرمایه هزارمیلیاردی و خانه میلیاردی دم از حقوق ملت زد، باید با فساد مبارزه انقلابی شود چه چپ چه راست، ما عقد اخوت باکسی نبسته‌ایم و دوستی و دشمنی ما براساس منافع و مصالح ملت است.

وی با دفاع تمام‌قد از حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی تأکید کرد: هر دولتی که رأی بیاورد جریان انقلابی از آن تمکین می‌کند و احترام گذاشته و قاعده بازی را رعایت می‌کند و از دولت برآمده از رأی مردم حمایت می‌کند و باید تمام تلاش خود را به کاربندیم تا دولتی روی کار بیاید که شجاع، استکبارستیز، متکی بر ظرفیت‌های داخلی و دلسوز مردم باشد و رأی ملت را به هر قیمتی نخواهد.

برچسب‌ها