مشهد- معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه‌های ۲۳ شعبان سالروز ولادت باسعادت حضرت رقیه(س) در سه نوبت در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

ویژه برنامه های سالروز ولادت حضرت رقیه(س) در حرم مطهر رضوی تشریح شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی اظهار داشت: ویژه برنامه‌های ۲۳ شعبان سالروز ولادت فرخنده بنت الحسین(ع) حضرت رقیه(س) در سه نوبت در بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم‌های شب و شام میلاد حضرت رقیه(س) در روزهای جمعه و شنبه بیست‌ و نهم و سی‌ام اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲:۳۰ صحن جامع رضوی حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود و در این مراسم حجت‌الاسلام محمدکاظم راشدیزدی به ایراد سخن می‌پردازد و سپس مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) احمد واعظی، کاظم ذوقیان، امیر عارف و جعفر ملائکه به مولودی‌خوانی و مدیحه‌سرایی می‌پردازد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی بیان کرد: مراسم جشن روز میلاد حضرت رقیه از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ روز شنبه سی‌ام اردیبهشت ماه در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود و در این مراسم حجت‌الاسلام مرتضی دهشت سخنرانی می‌کند و در ادامه مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سیدجعفر ماه‌رخسار و هادی الهی به مولودی‌خوانی و مدیحه‌سرایی می‌پردازد.

برچسب‌ها