بیرجند - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی  گفت: ۳ هزار نفر از نیروهای انتظامی استان کار حفاظت و تامین امنیت را در پای صندوق های اخذ رای خراسان جنوبی برعهده دارند

۳ هزار پلیس خراسان جنوبی کار حفاظت و تامین امنیت انتخابات را برعهده دارند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند ، سرتیپ مجید شجاع صبح امروزدر حاشیه آغاز رای گیری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در بیرجند اظهار داشت: همه تاکید رهبری به مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات است چون مشارکت مردم و حضور آنان در انتخابات تضمین کننده بقای نظام و انقلاب است و منافع ایران اسلامی را در عرصه داخیل، منطقه ای و بین المللی تامین می کند.

وی افزود: فرمایش مقام معظم رهبری و تاکید ایشان همیشه بر این بود که مردم برای رقم زدن یک حماسه سیاسی بزرگ دیگر در کتاب زرین نظام انقلاب همه در انتخابات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه مردم استقبال بسیار خوبی به این موضوع دارند، گفت: همه تلاش ما این است که مردم از یک امنیت بسیار خوب در انتخابات برخوردار شوند تا با حضور و مشارکت حداکثری به ندای ولی امر مسلمین لبیک بگویند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی  اظهار کرد: نیروی انتظامی با همه توان و قدرت از ماه ها پیش در پی برگزاری مقدمات انتخابات بوده است.

وی ادامه داد: امروز ۳ هزار نفر از نیروهای انتظامی استان کار حفاظت و تامین امنیت را در پای صندوق های های اخذ رای و سایر نقاط دیگر در استان به عهده گرفتند و انجام خواهند داد تا مردم به موقع رای خود را به صندوق بیندازند.

وی یادآور شد: خراسان جنوبی از سال های گذشته و تجربه انتخابات های دیگر نشان داد، مردم پای نظام و انقلاب هستند و جزو بالاترین میزان مشارکت ها در کل کشور را دارا بوده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اضافه کرد: مسئولان امسال نیز تلاش دارند مشارکت مردم در انتخابات به میزان بسیار بالایی مانند سال های گذشته رقم بخورد.

شجاع گفت: پیش بینی می شود درصد مشارکت مردم پای صندوق های رای بسیار خوب باشد و از این طریق نشان می دهند پای نظام، آرمان های امام راحل و اهدافی که شهدا به دنبال آن بودند و خون شان ریخته شد، هستند.

برچسب‌ها