کاشمر-ماه رمضان، ماه بهار قرآن است و در این ماه توجه مردم به تلاوت کلام وحی بیشتر می‌شود از این رو آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) امسال نیز همچون سال‌های گذشته با هدف تبیین، تعمیق و گسترش قرآن و معارف قرآنی ویژه برنامه گلشن وحی را در طول ماه مبارک رمضان برگزار می‌کند.

برگزاری ویژه برنامه «گلشن وحی» در آستان حسین بن موسی الکاظم(ع)

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از آستان نیوز مدیر عامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع)و زیارتگاه شهید مدرس با بیان این خبر گفت: این برنامه شامل آیین جزءخوانی و تلاوت قرآن کریم توسط قاریان ممتاز همراه با مسابقات قرآنی است که از ۶ خرداد، همزمان با اولین روز از  ماه بهار قرآن  با حضور ۴ قاری ممتاز شهرستان طبس و استان خراسان جنوبی از جمله علی کدخدایی، ابوطالب برهانی، احمد باقری و احمدرضا رضازاده و قاریان اعزامی آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.

حمزه سپهریان با اشاره به پخش زنده برنامه گلشن وحی در شبکه خاوران  تصریح کرد: این برنامه هر روز از ساعت ۱۳:۳۰ با حضور زائران و مجاوران در بارگاه منور حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) شروع می‌شود و به صورت زنده از شبکه خاوران(شبکه سیمای خراسان جنوبی)  پخش خواهد شد.

سپهریان عنوان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این محفل قرآنی می‌توانند از ۲۳ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته در فرهنگسرای حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) ثبت نام و کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

مدیر عامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) عنوان کرد:‌ ویژه برنامه «گلشن وحی» از سال ۱۳۹۲ در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار می‌شود که امسال  با شکوه هرچه تمام‌تر در میقات الرضا برگزار خواهد شد و برای شرکت کنندگان هدایایی از جمله کمک هزینه سفر به کربلای معلی، مشهد مقدس و قم، و... در نظر گرفته شده است که به قید قرعه به آنان اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها