سبزوار-فرماندار سبزوار با بیان اینکه انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر سبزوار به صورت الکترونیکی برگزار می شود اظهار داشت: تمام بسترهای لازم برای این رویداد فراهم شده است و آموزش و اطلاع رسانی های لازم جهت کار با دستگاه های الکترونیکی به دستندرکاران برگزاری شعب و شهروندان شده است و تاکنون مشکلی در این رابطه گزارش نشده است.

انتخابات شوراهای سبزوار الکترونیکی برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین احمد برادران صبح جمعه پس از بازرسی از چند شعبه اخذ رای در سطح شهر سبزوار در جمع خبرنگاران گفت: مردم ولایتمدار شهرستان سبزوار همواره طی ۳۹ سال  پیروزی انقلاب همیشه در صحنه حضور پررنگ و موثری داشتند و امروز هم شاهد حضور پر شور این عزیزان از ساعات اولیه اخذ رای در سطح شهرستان سبزوار هستیم. 

نماینده عالی دولت اظهار داشت: برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی ۲۴۸ صندوق اخذ رایدر سطح شهرستان  پیش بینی و مستقرشده است که ۱۲۸ صندوق ثابت و سیار در شهر سبزوار و مابقی در سطح شهر های ششتمد و روداب و روستاها می باشد.

فرماندار سبزوار افزود: در این دوره انتخابات حدود ۵هزار نفر شامل عوامل اجرائی، نظارتی، بازرسی و  امنیتی امر انتخابات را در سطح شهرستان را بر عهده دارند.

وی همچنین با بیان اینکه ۲۲۸ هزار  نفر در شهرستان سبزوار واجد شرایط رای در انتخابات هستند گفت: تعداد  ۷ هزار نفر برای نخستین بار در عرصه انتخابات حضور می یابند و برای تعیین سرنوشت  خود رای می دهند.

برادران در پایان نیز درخواست کرد که مردم عزیز شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند.

برچسب‌ها