تعداد قابل توجهی از شعب اخذ رأی در استان خراسان رضوی با تاخیر یک الی یک و نیم ساعت اقدام به بازگشایی این شعب برای اخذ رای از شهروندان خراسان رضوی کرده اند به نحوی که مردم پس از معطلی بیش از یک ساعت پشت درب این شعب توانستند آراء خود را در صندوق های رای بیاندازند.

تخلف انتخاباتی در برخی شعب خراسان رضوی با آغاز فرآیند رای گیری

به گزارش قدس آنلاین، از صبح امروز و با آغاز رای گیری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گزارشاتی از تخلفات انتخاباتی از برخی از شهرهای کشورها به گوش می رسد. مشاهدات خبرنگار قدس آنلاین حاکیست تعداد قابل توجهی از شعب اخذ رأی در استان خراسان رضوی با تاخیر یک الی یک و نیم ساعت اقدام به بازگشایی این شعب برای اخذ رای از شهروندان خراسان رضوی کرده اند به نحوی که مردم پس از معطلی بیش از یک ساعت پشت درب این شعب  توانستند آراء خود را در صندوق های رای بیاندازند.
به گزارش قدس آنلاین، رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی روز گذشته گفته بود: بازرسان انتخابات فردا همه تخلفات انتخاباتی رخ داده در اطراف شعبه های اخذ رای را رصد، مستندسازی و اطلاع رسانی خواهند کرد. سید جواد حسینی، تخلف در انتخابات را پا نهادن بر حق الناس توصیف و بیان کرد: باید بازرسان پیرامون شعبه ها را تحت نظر و کنترل داشته باشند و اگر خلاف تبلیغاتی مشاهده شد با تذکر مشفقانه مانع آن شوند. بازرسان به هیچ وجه درگیر نشده و بلافاصله این تخلف را مستندسازی نموده و به مراجع ذیربط اعم از نماینده فرماندار و دیگر مسئولان ذیربط اعلام نمایند.
به نظر می رسد با توجه به وضعیت موجود، ستاد انتخاباتی خراسان رضوی می بایست به طور جدی به این مسئله رسیدگی کند.

برچسب‌ها