بیرجند- رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خراسان جنوبی گفت: مردم خراسان جنوبی همیشه بالاترین ضریب مشارکت را بخصوص در عرصه انتخابات داشته اند و در این دوره هم با توجه به اهمیت انتخابات، حضورشان چشمگیر و زبانرد خواهد بود.

مردم خراسان جنوبی بالاترین ضریب مشارکت در عرصه انتخابات داشتند
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، فرهاد فلاحتی ظهر امروز درجمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه تاکنون در روند انتخابات مشکلی وجود نداشته است اظهار داشت: بازرسین و ناظرین در شعبه های رأی حضور دارند و اگر موارد تخلفی وجود داشته باشد؛ منتقل خواهد شد.

وی افزود: انتخابات شوراها با برنامه ریزی هایی که از قبل انجام شده بود، صبح امروز آغاز شد و همه هموطنان در همه شهرها و روستاها می توانند برای رأی دادن حضور پیدا کنند.

وی یادآورشد:چون ممکن است در پایان روز افزایش جمعیت در صف های رأی وجود داشته باشد، با توجه به اینکه چون رأی دادن یک کار خیر است و بهتر است که این کار خیر به تعویق نیفتد، خوب است که مردم زودتر و در ساعات اولیه برای رأی دادن اقدام کنند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز روز جشن انتخابات برای مردم است بیان کرد: مردم خراسان جنوبی همیشه بالاترین ضریب مشارکت را بخصوص در عرصه انتخابات داشته اند و در این دوره هم با توجه به اهمیت انتخابات، حضورشان چشمگیر و زبانرد خواهد بود.

فلاحتی با تاکید بر اینکه حضور همه اقشار در انتخابات، یعنی رأی به استقرار و تمدید نظام جمهوری اسلامی اظهارکرد: تاکنون مردم با رعایت همه موارد قانونی نشان دادند که مردمی در خط هستند و در این دوره هم نشان خواهند داد که هم در زمینه مشارکت و هم اخلاق مداری در کشور جلودار هستند.

برچسب‌ها