یزد - نماینده ولی فقیه دراستان یزد گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای، نقشه های شوم دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران را نقش برآب می کند.

حضور مردم درانتخابات، نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب می کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، آیت الله محمدرضا ناصری صبح جمعه با حضور مسجد روضه محمدیه و شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران اظهارداشت: انتخابات نماد عزت و اقتدار نظام و تجدید پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی است و متولیان برگزاری انتخابات باید فعالیت خود را با دقت انجام دهند و از برگزاری مطلوب انتخابات مراقبت کنند، چرا که در حال انجام تکلیف الهی هستند.

وی با قدردانی از احساس تکلیف مردم و تشکیل صف های طولانی برای رای دادن افزود: این حضور عظمت ایران و انقلاب را نشان می دهد و دشمنانی را که به دنبال براندازی انقلاب و اسلام هستند، مایوس می سازدو پس از انتخابات رفاقت باید جایگزین رقابت شود.

ناصری  تصریح کرد: شرکت در انتخابات پایبندی به راه شهیدان و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و مردم ایران اسلامی به ویژه مردم استان یزد امروز با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای، شکوه اقتدار، استقلال، عزت و پیروزی جمهوری اسلامی و وحدت و ولایتمداری خود را با نمایش خواهند گذاشت.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات دیو آمریکا و صهیونیست را درهم می شکند گفت: این حضور دشمنان را مایوس می کند و به تقویت انقلاب اسلامی منجر خواهد شد.

برچسب‌ها