به استحضار می رساند تا این ساعت که ساعت ۱۲ ظهر می باشد هنوز هیچگونه دسترسی به سیستم و محل تجمیع آراء به اینجانب داده نشده است، مراتب اعتراض در چندین نوبت مکرر اعلام گشته است. مراتب جهت دستور اقدام لازم به قید فوریت به حضورتان ایفاد می گردد.

وزیر کشور تاکنون به درخواست ما برای دسترسی به سیستم و محل  تجمیع آرا توجهی نداشته است

به گزارش قدس آنلاین، نماینده ستاد حجت الاسلام رئیسی ضمن انتقاد از روند پاسخگویی وزارت کشور، از همراهی وزیر کشور با حسن روحانی انتقاد کرد.
صولت مرتضوی در گفت و گویی با خبرنگاران ابراز امیدواری کرد که هیات اجرایی مرکزی تذکر لازم را حتما به وزیر کشور به جهت همراهی وی با حسن روحانی بدهد چرا که وزیر کشور از جانب داوری و وظایف قانونی که قانونگذار برای آن مشخص کرده است، نباید خارج شود تا شائبه طرفداری در اذهان عمومی القا شود.
وی به عنوان نماینده حجت الاسلام رئیسی فرآیند پاسخگویی از سوی وزارت کشور را مثبت ارزیابی نکرده و گفت: طی چند روز گذشته، مکاتباتی با وزیر کشور انجام  و مشکلات مختلف به وزیر کشور بیان شده است.
وی در نامه ای در این زمینه خطاب به وزیر کشور نوشت:

با سلام، به استحضار می رساند تا این ساعت که ساعت ۱۲ ظهر می باشد هنوز هیچگونه دسترسی به سیستم و محل تجمیع آراء به اینجانب داده نشده است.
مراتب اعتراض در چندین نوبت مکرر اعلام گشته است. مراتب جهت دستور اقدام لازم به قید فوریت به حضورتان ایفاد می گردد.

صولت مرتضوی نماینده حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی

شایان ذکر است نماینده ستاد حجت الاسلام رئیسی در گفتگو با خبرنگاران خاطرنشان کرد:  از وزیر کشور خواسته شد تا به صورت حضوری با وی ملاقات شود تا مشکلات بیان شود که تا کنون این توفیق ایجاد نشده است.
 مرتضوی در پایان از حضور حداکثری مردم از ساعت اولیه آغاز رأی گیری تشکر و قدردانی کرد و گفت: سامانه ابراز هویت  در بسیاری از نقاط با مشکلاتی مواجه شده است که تذکرات لازم به مراکز ذیربط، بابت رفع تنگناها و مشکلات داده شده است.

برچسب‌ها