فروش فیلم‌های سینمایی در هفته گذشته بهتر بود و فیلم «نهنگ عنبر ۲» با اقبال بیشتری مواجه شد.

«نهنگ عنبر ۲» در آستانه ۵ میلیارد/ «گشت۲» به مرز ۱۹ میلیارد رسید

  به گزارش «قدس آنلاین»،  در میان اکران‌های سینمایی بر خلاف تصور تنها فیلم «نهنگ عنبر۲؛ سلکشن رویا» موفق به جلب نظر مخاطب شد.

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم گفت: شب گذشته در اکثر سالن‌های تهران و شهرستان فیلم با فروش فوق‌العاده مواجه شد و هم اینک فروش فیلم در شرایطی که اکثر مردم درگیر انتخابات بودند به رقم ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان رسید.

وی درباره فروش فیلم «برادرم خسرو» گفت: این فیلم نیز در میان فیلم‌های اجتماعی با اقبال مواجه شد و به فروش ۲۵۰ میلیون تومان رسید.

احمد مختاری مدیر پخش هدایت‌فیلم درباره فروش فیلم‌های این دفتر گفت: «گشت ۲» هم‌اکنون به فروش کل ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسید و فیلم «خوب، بد، جلف» به فروش ۱۶ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان دست یافت.

وی درباره فیلم «ویلایی‌ها» گفت: این فیلم در تهران به فروش یکصد میلیون و در شهرستان به فروش ۴۰ میلیونی دست یافت که در کل ۱۴۰ میلیون تومان فروش فیلم در گیشه سینما بود.

وی درباره فروش فیلم «آشوب» گفت: این فیلم در تهران یکصد میلیون و در شهرستان ۳۰ میلیون تومان فروش داشت که در کل به فروش ۱۳۰ میلیون تومان رسید.

حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش «نقطه کور» گفت: فروش فیلم به عدد ۳۱۰ میلیون تومان رسیده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها