وزیر اطلاعات گفت: تا الان هیچگونه اتفاق ضدامنیتی را نداشتیم و ان شاالله تا پایان رأی‌گیری هم نداشته باشیم.

هیچگونه اتفاق ضد امنیتی را نداشته‌ایم /  چندین گروه کوچک و بزرگ زیر ضربه رفتند

  به گزارش «قدس آنلاین»،  حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر  اطلاعات  که رای خود را در محل وزارت کشور به صندوق انداخت در جمع خبرنگاران اظهارداشت:‌تا الان موردی که جریان‌های ضدانقلاب و ضدامنیتی که توانسته باشند آسیبی به امنیت انتخابات بزنند نداشته ایم.

وی تصریح‌کرد: همکاران در حال رصد هستند و اگر ببینند توطئه‌ای از سوی وجود دارد زیر ضربه می برند؛ تا الان هیچگونه اتفاق ضد امنیتی را نداشته‌ایم و ان شاءالله تا پایان رای‌گیری هم نداشته باشیم.

علوی البته این را هم گفت که چندین گروه کوچک و بزرگ زیر ضربه رفتند و تاکنون هیچ موردی که جریان های ضد انقلاب آسیبی به انتخابات و حضور پرشور مردم برسانند، نداشتیم.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه یقین داشتیم مردم در انتخابات حضور خود را به منصه ظهور می‌گذارند، افزود: به لطف خدا تا این لحظه شاهد حضور پرشور و آگاهانه آنها و پاسخشان به فرمایش رهبر برای حضور در صحنه انقلاب هستیم.

علوی تصریح کرد: خوشبختانه امنیت درون زایی که از حضور یکایک مردم می جوشد، اثرات خود را گذاشته است و در مناسبت‌های گذشته که جریان های ضد امنیتی و ضد نظام سعی می‌کردند تا به نوعی حضور خود را نشان دهند و تهدیداتی بیافرینند، اما در این دوره شاهد افت این فعالیت‌ها هستیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها