بیرجند-امام جمعه قاین گفت: مردم باید شخصی که قابلیت داشته باشد وبتواند آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ودیانت را نگه دارد.انتخاب کنند.

مردم باید شخصی که بتواند آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ودیانت را نگه داردانتخاب کنند
به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدمرتضی اصفهانی ظهر امروز درخطبه های نمازجمعه این هفته قاین اظهار داشت:مردم باید در انتخاب دقت کنند وکسی را انتخاب کنید که بتواند حکومت را اداره کند وبتواند از خود صداقت نشان دهد وامور را به درستی به خصوص دراین دوران که دشمنان برعلیه  ایران نقشه می ریزند اداره کند

وی با دعوت مردم به تقوای الهی گفت:در روز سرنوشت ساز انتخابات قرارداریم. وبرهمه ما واجب است که در این امر سرنوشت ساز حضور داشته باشیم.

امام جمعه قاین افزود:مردم باید شخصی که قابلیت داشته باشد وبتواند آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ودیانت را نگه دارد. انتخاب کنند.

اصفهانی  با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: در این انتخابات حضور فعال وچشمگیرداشته باشید وبعد از اعلام نتایج  با وحدت واتحاد نتیجه را قبول داشته باشید تا ابهت نظام بیشتر از گذشته حفظ شود.

وی باتاکید بر حضو ربرپای صندوق های رای گفت: اصل حضور در انتخابات مهم است ومردم هم دراین نظام حق انتخاب دارند واین بسیار مهم است.

امام جمعه قاین بیان کرد: از ابتدای به ثمر رسیدن انقلاب ماراربرخی امورات تحریم کردند اما همان طور که شاهد بودید بسیاری از مشکلات بزرگ جامعه را حل کردیم وجنگ۸ساله را با آبرومندی به پایان رساندیم.

حجت الاسلام والمسلمین اصفهانی گفت:سالها از تحریم های آمریکا می گذرد اما با پشتیبانی ووحدت مردم برای حفظ نظام تمام این تحریم هارا پشت سرگذاشتند.

وی تصریح کرد:رهبر عظیم الشان بارها فرموده اند که مردم برای این انقلاب دل سوزانده اند ومتحد بوده اند ونگذاشته اند که دشمن انقلاب را ازبین ببرند ولذاباید این وحدت را حفظ کنیم که درسایه وحدت نتایج  وپیشرفت های بسیار خوبی به دست  آورده ایم.

وی اظهار داشت:آمریکا به واسطه ترس از جوانان و این اتحاد ووحدت  جرات ندارد بحث جنگ با ایران را مطرح کندواین باید مد نظر ما باشد.

برچسب‌ها