قزوین - دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: متأسفانه در خصوص تبلیغات کاندیداهای شورای اسلامی تعدادی پرونده تشکیل شد که قوانین تبلیغات را رعایت نکرده‌اند.

پرونده‌های تخلفات تبلیغاتی کاندیداها تشکیل شده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی در شهر قزوین در خصوص تخلفات انتخاباتی کاندیداها بیان کرد: تخلفات و اتفاقاتی که صحت، سلامت و امنیت انتخابات را به خطر بیاندازد تاکنون نداشتیم ولی متأسفانه در خصوص تبلیغات کاندیداهای شورای اسلامی تعدادی پرونده تشکیل شد که قوانین تبلیغات را رعایت نکرده‌اند.
وی گفت: این تخلفات در خصوص سایز و انتشار بنرها و پوسترهایی بود که جهت انتخابات در سطح شهر منتشر شده است.
صادقی نیارکی اظهار داشت: همچنین تعدادی پرونده در خصوص آلودگی صوتی در ستادهای کاندیداها تشکیل شده است که عمده تلاش ما در حوزه تبلیغ بر مدار پیشگیری و کنترل این جرایم و تخلفات است و بیشتر این گزارشات نیز با تذکر برطرف شد.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین در خصوص امنیت انتخابات و حراست از صندوق‌های سیار اظهار داشت: در حوزه امنیت انتخابات دو محور مورد توجه ما ، که این موارد بسیار مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد.
وی بیان کرد: بحث امنیت انتخاباتی را در دستور کار قرار دادیم و همه مراکز قضایی در بخش ها و شهرهای استان امروز به طور کامل ارایه خدمت می دهند.
صادقی نیارکی در ادامه تصریح کرد: همچنین افرادی را در پای صندوق‌های اخذ رأی چه در شعب سیار و چه در شعب ثابت اخذ رای مأمور کرده‌ایم تا مراقبت لازم را از سلامت و صحت انتخابات داشته باشند.
وی افزود: این اقدامات در جهت حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری است تا امنیت مورد نظر ایشان مخدوش نشود.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان اضافه: تا این لحظه گزارشی مبنی بر تخلفات انتخاباتی گزارش نشده و طبق تجربیات سال‌های قبل امیدواریم این روند به خوبی پیش برود.

برچسب‌ها