اهواز- فرمانده انتظامی استان با اعلام توقیف دو دستگاه کامیون کانتینر دار از کشف محموله ای به ارزش چهار میلیارد ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد.

کشف محموله ۴ میلیاردی کالای قاچاق در اندیمشک

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "محمد رضا اسحاقی" در بیان جزئیات این خبر گفت: در ادامه روند مبارزه جدی وبی امان با قاچاق کالا و سوداگران اقتصادی، مأموران ایستگاه بازرسی پل زال، حین کنترل خودروهای عبوری در محور "اندیمشک- خرم آباد" به  دو دستگاه کامیون کانتینردار مشکوک و به رانندگان آن ها دستور ایست دادند.

این مقام انتظامی افزود: پس از کنترل و بازرسی از بار این کامیون ها تعداد ۱۱۰ کارتن انواع چوب تخت خواب و صندلی چوبی بصورت مونتاژ نشده، تعدادی تسمه  نقاله و یک دستگاه برش تسمه فاقد مجوز حمل، کشف گردید.

سردار اسحاقی در ادامه تصریح کرد: کارشناسان ارزش مالی این محموله قاچاق راچهار  میلیارد ریال برآورد کرده اند و در این راستا ۲ قاچاقچی دستگیر که پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شدند.  

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، خاطرنشان ساخت: تلاش فرماندهی انتظامی استان جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی کماکان ادامه دارد.

برچسب‌ها