مشهد- سازمان حج و زیارت خراسان رضوی با صدور اطلاعیه ای از آغاز ثبت نام مرحله دوم و تکمیل ظرفیت کاروان های حج تمتع سال جاری در استان خبر داد.

ثبت نام مرحله دوم کاروان های حج تمتع سال ۹۶ خراسان رضوی آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس این اطلاعیه در این مرحله از ثبت نام، تمامی متقاضیانی که دارای سند ودیعه گذاری تا ۳۱ شهریور ۸۵ بوده ولی در مهلت مقرر اعلامی موفق به تکمیل ودیعه گذاری تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال نشده و همچنین تمامی دارندگان سند ودیعه گذاری تا ۳۰ آبان ماه ۸۵ می توانند در ظرفیت های خالی کاروان های موجود و اعلام شده جدید، ثبت نام نمایند .

این اعلام اولویت فقط جهت تکمیل ظرفیت خالی کاروانها می باشد لذا به محض تکمیل ظرفیت ثبت نام مرحله دوم متوقف خواهد شد، بدین منظور به کلیه متقاضیان سفر حج تمتع توصیه می شود در اولین فرصت ممکنه با مراجعه به سامانه haj۹۶.haj.ir در قسمت ظرفیت کاروانها با انتخاب نام خراسان رضوی از ظرفیت خالی کاروان های تمتع اطلاع حاصل نمایند، مدیران کاروانهایی که ظرفیت خالی در سامانه ثبت نام دارند نیز موظف می باشند در هنگام مراجعه متقاضیان نسبت به ثبت نام آنها اقدام نمایند .

با توجه به اعلام قبلی، زائرانی که در کاروان ثبت نام قطعی شده اند به هیچ عنوان امکان امکان جابجایی بین کاروانها را ندارند و کاروانهای اهل سنت خراسان رضوی ۸۱ نفر، تربت جام ۵۵ نفر، نیشابور ۷۳ نفر، تربت حیدریه ۵۴ نفر، سبزوار، جوین و جغتای ۵۵ نفر، فریمان ۳۶ نفر، کاشمر بردسکن و خلیل آباد ۲۴ نفر، سرخس ۱۶ نفر، قوچان ۱۳ نفر، چناران ۵۰ نفر و گناباد و بجستان ۲۱ نفر جای خالی دارند.

زائرین شهرستانهای قوچان و درگز می بایست پس از تکمیل ظرفیت شهرستان قوچان در کاروان چناران ثبت نام نمایند، زائران شهرستان سرخس نیز پس از تکمیل ظرفیت شهرستان خود می توانند در کاروانهای مشهد ثبت نام نمایند.

برچسب‌ها