مشهد-پس از اتمام شمارش آراء شعب انتخاباتی شورای شهر دو شهرستان تربت حیدریه و بجستان، منتخبان مردم در این دو شهرستان اعلام شدند.

منتخبان شورای شهر دو شهرستان تربت حیدریه و بجستان اعلام شدند

به گزارش قدس آنلاین، فرماندار تربت حیدریه اظهار کرد: براساس آرای ماخوذه علی محمد اللهیاری با ۱۱هزار و ۷۲۴ رای، محمد امانی با ۹ هزار و ۹۷۶ رای، مهسا رمضانپور کاریزکی با ۹ هزار و ۵۳۱ رای، نادر سلیمانی با هشت هزار و ۶۱۴ رای به عضویت شورای شهر تربت حیدریه برگزیده شدند.

احمدعلی موهبتی افزود: همچنین احمد وطن دوست با هشت هزار و ۳۸۱ رای، رامین مصطفوی تربتی با هشت هزار و ۱۵۸ رای و سیدمهدی وقفی با هفت هزار و ۷۰۰رای به عنوان دیگر اعضای اصلی پنجمین دوره شورای اسلامی تربت حیدریه انتخاب شدند.

وی همچنین اضافه کرد: احمد برزگر با هفت هزار و ۵۹۲ رای، ابوالقاسم چلویی با ۶ هزار و ۸۰۸ رای، اشرف جهانشیری با ۶ هزار و ۶۴۶ رای و سام نسیم با ۶هزار و ۲۵۷ رای اعضای علی البدل شورای اسلامی تربت حیدریه هستند.

فرماندار بجستان نیز با اعلام نتایج شمارش آراء انتخابات شورای شهر این شهرستان گفت: از مجموع شش هزار و ۱۷۸ آراء صحیح ماخوذه قاسم علی اکبرزاده با ۲۷۷۴، سید مهدی مرجانی با ۲۰۸۱، علی میرزاجانی ۱۹۵۵، مهدی خبازی ۱۷۰۸ و جواد ابراهیم زاده با ۶۱۲ رای به عنوان اعضای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر بجستان انتخاب شدند.

حسین ابراهیمی کردیانی افزود: از مجموع ۱۷۵ ثبت نام کننده در انتخابات شوراهای اسلامی ۱۷ نفر انصراف دادند و ۱۵۸ تن در صحنه انتخابات حضور یافتند که برای ۹۶ کرسی شوراهای اسلامی شهری و روستایی این شهرستان به رقابت پرداختند.

برچسب‌ها