سید «هاشم الموسوی» اعلام کرد که شیخ عیسی قاسم به بحرین مشروعیت می دهد و تعدی به مقام مرجعیت، تعدی به عظمت امت اسلامی است.

صدور حکم علیه شیخ عیسی قاسم، آخرین میخ بر تابوت آل خلیفه است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از المیدان، جنبش نجباء عراق به صدور حکم علیه آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین واکنش نشان داد.

در همین راستا، سید «هاشم الموسوی» سخنگوی جنبش النجباء تصریح کرد: حکم دادگاه بحرین مبنی بر حبس شیخ عیسی قاسم را محکوم می کنیم و معتقدیم که این اقدام آخرین میخ بر تابوت آل خلیفه است. دادگاه تروریستی باید قبل از اینکه افراد با اصالت بحرین را محاکمه کند، ارتباط واقعی خود را با این کشور اثبات گرداند.

وی افزود: شیخ عیسی قاسم به بحرین مشروعیت می دهد و تعدی به مقام مرجعیت، تعدی به عظمت امت اسلامی است و حکومت شرور آل خلیفه باید در قبال این امر خطیر هوشیار باشد. سکوت در قبال این حکم ظالمانه، موجب می شود که حکومت آل خلیفه به صدور احکام فرقه ای علیه پیروان اهل بیت علیهم السلام در بحرین ادامه دهد.

شیخ عیسی قاسم از سوی رژیم آل خلیفه و به اتهامات واهی به یک سال حبس و مصادره اموال به میزان ۳ میلیون دینار محکوم شده است. دادگاه آل خلیفه اعلام کرده است که اجرای این حکم (یک سال حبس) به مدت ۳ سال تعلیق شده و پس از آن، قابلیت اجرا دارد. طبق این حکم، همچنین شیخ عیسی قاسم به پرداخت هزار دینار غرامت نیز محکوم شده است.

برچسب‌ها