سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسه تعدادی از اعضای لیست خدمت با رئیس مجلس گفت: این جلسه دقایقی قبل برگزار و موارد تخلف به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه شد.

ارائه تخلفات صورت گرفته در انتخابات شورا به رئیس مجلس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، رضا تقی پور سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری چند نفر از اعضای لیست خدمت و اعضای فعلی شورای شهر تهران با آقای لاریجانی رئیس مجلس اظهار کرد: این جلسه دقایقی قبل برگزار شد و در ادامه جلسه اعضای لیست خدمت تخلفات صورت گرفته را مطرح کردند.

وی با اشاره به اینکه اعضای لیست خدمت از رئیس مجلس درخواست کردند تا ورود جدی را به موارد تخلف در انتخابات شورای شهر تهران داشته باشند، گفت: آقای لاریجانی قول دادند که موارد مطرح شده را از طریق هیئت نظارت مرکزی و همچنین هیئت نظارت استان پیگیری کنند.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه در مرحله تجمیع آرا اجازه حضور نماینده ها را نداده اند، بیان کرد: فهرستی از تخلفات تهیه شده و در اختیار رئیس مجلس قرار داده شده است.

تقی پور با بیان اینکه امیدواریم رئیس مجلس شورای اسلامی در این خصوص تخلفات صورت گرفته ورود جدی داشته باشد گفت: امیدواریم در روزهای آینده رئیس مجلس پاسخ لازم را ارائه کنند.

برچسب‌ها