یزد - مسئول آتش‌نشانی شهر زارچ گفت: چهارشنبه شب در یک مراسم عروسی در تالار جواهر شهر زارچ که بیش از ۴۰۰نفر از اتباع افاغنه حضور داشتند تالار دچار حادثه آنش سوزی شده وبا توجه به نزدیکی این تالار به ایستگاه آتش نشانی این حادثه به سرعت مهار شد.

۴۰۰تبعه افغانستانی در حادثه آتش سوزی جان سالم بر در بردند

حامد کلانتری در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: این حادثه ساعت ۲۳ و ۴۲ دقیقه چهارشنبه شب  رخ داده  و در این حادثه به علت وجود دود شدید و  گاز  بیش از ۱۴نفر مصدوم شده که دونفر ازمصدومین نیروهای آتش نشانی بودند که پس از درمان ترخیص شده وحال دیگر مصدومین نیز مساعد می باشد .

وی افزود: مصدومان بلافاصله توسط اتوبوس اورژانس مستقر در محل حادثه تحت درمان قرار گرفتند و پرسنل آتش‌نشانی که به بیمارستان منتقل شده بودند، صبح  امروز مرخص شدند.

 کلانتری تصریح کرد: حادثه تلفات جانی در پی نداشت و  اتصال سیم برق در طبقه زیرزمین تالار که یک رستوران بوده باعث بوجود آمدن حادثه شد که با همکاری آتش نشانی یزد، شاهدیه، تفت و اشکذر و دیگر نیرو های اورژانس کنترل شد.

وی خاطر نشان ساخت: علت دقیق تر این حادثه دردست بررسی می باشد اما شواهد نشان می دهد که آتش سوزی به دلیل اتصال برق رستوران بوده است.

برچسب‌ها