بجنورد- استاندار خراسان شمالی در دیدار رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فعالیت های ورزشی شهید حسین بنی اردلان در قالب ریاست هیئت بیلیارد این استان، پیشنهاد داد مسابقات حرفه ای این رشته ورزشی به نام این شهید برگزار شود.

پیشنهاد استاندار خراسان شمالی برای برگزاری مسابقات بیلیارد جام شهید بنی اردلان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی در این دیدار گفت: اگرچه ورزش های سنتی و بومی مثل کشتی در این استان طرفداران زیادی دارد، اما جوانان و ورزشکاران ما در دیگر رشته های ورزشی هم قابلیت های خوبی دارند؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم با توجه به این که شهید بنی اردلان ریاست هیئت بیلیارد استان را عهده دار بود، رویدادی حرفه ای در این رشته با عنوان جام شهید بنی اردلان در بجنورد برگزار شود.

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد کشور هم در این دیدار با تسلیت گویی به مناسبت شهادت مظلومانه ۱۷ نفر از هموطنان عزیز کشورمان به ویژه حسین بنی اردلان رئیس هیات استان خراسان شمالی به ملت شریف ایران و خانواده معزز ایشان، از پیشنهاد مقام عالی دولت در استان استقبال کرد.

هاشم اسکندری ضمن ابراز خرسندی از توجه ویژه استاندار خراسان شمالی به عموم رشته های ورزشی و استقبال از این پیشنهاد و قول همکاری همه جانبه برای اجرایی شدن این رویداد، به ارائه گزارشی از عملکرد اخیر این فدراسیون و برنامه های آن برای همگانی تر کردن این رشته مفرح ورزشی پرداخت. وی تصریح کرد: تلاش می کنیم با تجهیز هیئت بیلیارد استان به امکانات لازم، این مسابقات در تقویم رسمی فدراسیون آسیایی این رشته ورزشی هم گنجانده شود.

برچسب‌ها