زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام ۲ باند بزرگ مواد مخدر، دستگیری ۲ قاچاقچی سابقه‌دار و کشف ۲ تن و ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط ماموران انتظامی استان در ۲ عملیات مجزا خبر داد.

۲ باند بزرگ مواد مخدر در سیستان و بلوچستان متلاشی شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه مبارزه با مواد مخدر به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی اولیت اصلی نیروی انتظامی استان است، اظهار داست: یک باند مسلح که از مناطق مرزی مواد مخدر را به منطقه «اسفدک» و «آب انار» شهرستان سراوان منتقل کرده و پس از دپو به عمق کشور جابه‌جا می‌کردند، توسط نیروهای انتظامی استان شناسایی شد.

وی افزود: پس از هفته‌ها اقدامات تخصصی شبانه‌روزی، اعضای این باند مسلح توسط تکاوران انتظامی شهرستان سراوان و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ارتفاعات منطقه «آب انار» شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح پس از مشاهده تیم‌های عملیاتی پلیس به صورت مسلحانه با آنها درگیر و با توجه به آتش پرحجم پلیس، از منطقه متواری شدند که ماموران در پاکسازی منطقه درگیری ۸۹۹ کیلو تریاک و ۱۰ کیلو حشیش را کشف و یک قاچاقچی سابقه‌دار را دستگیر کردند.

وی در ادامه از اجرای یک عملیات موفق پلیسی دیگر خبر داد و بیان کرد: در این عملیات ماموران انتظامی شهرستان‌های زاهدان و خاش با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دپو مقادیر قابل توجهی مواد مخدر توسط قاچاقچیان مسلح در ارتفاعات شهرستان خاش و یک منزل مسکونی مطلع شده و منطقه را تحت کنترل قرار دادند.

سردار رحیمی تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح به محض مشاهده ماموران پلیس با آن‌ها درگیر شدند و پس از مدتی درگیری، یگان‌های عملیاتی پلیس ضمن دستگیری یک قاچاقچی ۹۲۹ کیلوگرم تریاک، ۱۰۷ کیلوگرم هروئین، ۹۳ کیلوگرم حشیش، ۱۰ کیلوگرم مرفین و ۶ کیلوگرم شیشه را کشف کردند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها