رشت- شهید حسن عشوری از سربازان گمنام امام زمان (عج) اهل استان گیلان در درگیری مسلحانه با یک گروه ترورسیتی در چابهار استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

نخستین شهید وزارت اطلاعات در درگیری با تروریست‌ها از اهالی گیلان است

به گزارش قدس آنلاین، شهید حسن عشوری از سربازان گمنام امام زمان (عج) اهل شهرستان رودسر استان گیلان در درگیری مسلحانه با تروریستها در چابهار استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

فرماندار ویژه چابهار در تشریح جزئیات این خبر گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در یک عملیات مسلحانه در چابهار ۵ نفر از اعضای یک گروه تروریستی را دستگیر کردند و ۲ تروریست را به هلاکت رساندند.

ایوب درویشی افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) با اشراف اطلاعاتی که در منطقه دارند از محل اختفای اعضای یک گروهک تروریستی در چابهار مطلع شدند و بلافاصله منطقه اختفای تروریست‌ها را تحت محاصره قرار دادند.

وی گفت: در این عملیات که منجر به درگیری مسلحانه شد، نیروهای امنیتی ما با دلاورمردی و پس از یک درگیری چند ساعته موفق شدند این گروهک تروریستی را منهدم کنند که به دستگیری ۵ تروریست و هلاکت دو تن دیگر منجر شد.

درویشی با اشاره به اینکه پس از اتمام این عملیات جلیقه انفجاری، مواد منفجره، مقادیر قابل توجهی مهمات و تعدادی سلاح از تروریست‌ها کشف و ضبط شد، گفت: یکی از سربازان گمنام امام زمان (عج) در جریان این درگیری به فیض شهادت نائل شد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها