زاهدان- معاون امنیتی استاندار و سخنگوی شورای تامین سیستان و بلوچستان جزئیات درگیری و انهدام تیم تروریستی گروهک تکفیری، افراطی انصارالفرقان در شهر چابهار را تشریح و از هوشیاری و اقدام سریع سربازان گمنام امام زمان(عج) تقدیر کرد.

آخرین جزئیات انهدام تیم تروریستی گروهک انصارالفرقان در چابهار

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر میرشکاری پس از انهدام این تیم تروریستی اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی و رصدهای به موقع سربازان گمنام امام زمان(عج) یک تیم تروریستی از گروهک تکفیری، افراطی انصارالفرقان در تور اطلاعاتی قرار گرفت.

وی افزود: این تیم تروریستی قصد داشت در بعضی از مناطق اقدامات تروریستی و انتحاری انجام دهد که با اقدام به موقع و شناسایی دقیق توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) عصر چهارشنبه با همکاری نیروی انتظامی در زیر بار ترافیک عملیاتی قرار گرفت.

سخنگوی شورای تامین استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اعضای این تیم که تلاش کردند مقاومت شدیدی از خود بخرج دهند غافلگیر شده و در درگیری با نیروهای امنیتی پنج نفر آنان بازداشت و ۲ نفر نیز به هلاکت رسیدند.

وی بیان کرد: در پاکسازی محل درگیری مقادیری سلاح سبک، فشنگ جنگی، جلیقه انفجاری و مواد منفجره از این تیم تروریستی کشف و ضبط شد.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با وجودی که این گروهکها از حمایت مالی و فکری عربستان سعودی برخوردارند اما هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و هم افزایی اعضای شورای تامین و مشارکت و همکاری خوب مردم باعث شده است هر گونه توطئه دشمنان نظام اسلامی از جمله گروهکهای افراطی و تکفیری نقش بر آب و در نطفه خفه شود.

میرشکاری تصریح کرد: ما از پاکستان می خواهیم که اجازه ندهد خاک کشورش مورد استفاده گروهکهای تروریستی و معاند قرار گیرد، جمهوری اسلامی ایران از همسایه جنوب شرقی خود انتظار دارد با رعایت حسن همجواری و سابقه دیرینه فرهنگی، قومی و روابط اقتصادی خوبی که با همدیگر داریم اجازه ندهد گروههای معاند در داخل خاک پاکستان پایگاه داشته و آنجا را مامن امنی برای خود بدانند و از امنیت برخوردار باشند.

وی تاکید کرد: چنین اقداماتی به حسن همجواری و تحکیم مناسبات دو کشور لطمه وارد می کند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: شهامت و رشادت سربازان گمنام امام زمان(عج) در مقابله با معاندان و برهم زنندگان امنیت جامعه قابل ستایش و تحسین برانگیز است.

میرشکاری افزود: یکی از سربازان گمنام امام زمان(عج) در این درگیری و در دفاع از میهن اسلامی و مقابله با تیم تروریستی جان خود را در راه تامین امنیت پایدار تقدیم کرد و به درجه رفیع شهادت نایل آمد که برای این شهید والامقام علو درجات و همنشینی با اولیای الهی و برای خانواده این عزیز صبر و بردباری از خداوند بزرگ مسالت دارم.

چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی جمهوری اسلامی ایران به سبب موقعیت خاص جغرافیایی و داشتن ظرفیت ها و توانمندیهای فراوان مورد توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار دارد و به همین علت دشمنان ایران اسلامی در تلاش برای ناامن کردن این بندر مهم اقتصادی هستند که با هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی از امنیت خوبی برخوردار است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها