ایلام- فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با تلاش های شبانه روزی نیروهای انتظامی، امنیتی، مرزبانی، سپاه، بسیج و گروه های مختلف مردمی، خوشبختانه در سراسر استان ایلام امنیت و آرامش کامل برقرار است.

در سراسر استان امنیت کامل برقرار است/مردم به شایعات توجه نکنند

گروه استان ها- غلامرضا محمدمرادی: سردار نورعلی یاری روز پنج شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه با تدابیر ویژه پلیس استان و دیگر حافظان امنیت و آرامش؛ خوشبختانه تاکنون هیچ گونه موضوع خاص امنیتی و ناامنی تروریستی در سطح استان مشاهده و گزارش نشده است، اظهارداشت: مردم نباید به شایعات کوچه-بازاری و اخبار بی پایه و اساسی که در فضاهای مجازی منتشر می شود، توجه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مردم ما بهترین و امین ترین حافظان انقلاب اسلامی و نگهبانان راستین مرزهای کشور هستند، افزود: متأسفانه هر از گاهی برخی شایعات در سطح استان و کشور منتشر می شود که اصلاً صحت ندارند و لازم است مردم ما بیش از پیش هوشیار و بیدار باشند.

فرمانده انتظامی استان ایلام به همراهی و همکاری صمیمانه مردم با پلیس اشاره و تصریح کرد: از عموم مردم انتظار داریم که در صورت مشاهده هرگونه مسائل و موضوعات امنیتی مشکوک، مراتب را سریعا به پلیس و دستگاه های امنیتی گزارش دهند تا با دقت، ظرافت و سرعت مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

برچسب‌ها